eLang Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Hei. Fikk et nytt modem (zyxel) fra telenor for en uke siden, og i går kjøpte jeg meg en Htc sensation. Men opplever problemer med den på mitt hjemme nettverket. Funker greit i noen minutter, men så er den ikke på nett selv om den har fult signal. Har prøvd div innstillinger og åpent nett i modemet, men resultatet er det samme. Men på naboens dlink nett som er åpent virker den helt fint. Må jo da være noe med zyxel modemet?.. Jada, er klar over death grip på sensation, men det er ikke det. Kan jo nevne at den bærbare er på nett Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 HTC er dårlig kompatibel med endel trådløsroutere. Prøv følgende: Start -> Settings -> Connections -> Wireless LAN -> Power Mode -> and slide all the way LEFT to Best Performance Lenke til kommentar
eLang Skrevet 26. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2011 Funker fint nå etter at jeg slo av "Auto-Scan Channel" i modemet. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Da kan det være kanalvalget som var problemet. Bruker man kanal 12 eller 13, så risikerer man at de med USA-instillinger i klient ikke ser routeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå