Gå til innhold

[Løst] Får ikke meg innpå ZyXEL P 2602HWT-F3

Anbefalte innlegg

Det har seg sånn at for ikke så lenge siden får jeg meg ikke innpå router siden. Jeg har brukt den til og åpne porter og annet. Prøvde for noen dager siden og skrive "10.0.0.138" i Chrome, men får opp error siden. Prøvde hard reset i dag, men det funke heller ikke. Funker heller ikke på de 2 andre PCene jeg har prøvd på... hjelp ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Ikke for å rippe opp i løste tråder, men jeg så for meg at det ikke var nødvendig å opprette ny tråd for så og si samme problemet. For to dager siden merket jeg at jeg heller ikke kommer inn på 10.0.0.138, selv om dette er multimodemets ipadresse.

Jeg har prøvd alt jeg kan komme på, men selv den lille restart-knappen på baksiden fungerer ikke, da enheten ikke blir resat i det hele tatt. Er det en annen måte å resette den på?

Lenke til kommentar

Ikke for å rippe opp i løste tråder, men jeg så for meg at det ikke var nødvendig å opprette ny tråd for så og si samme problemet. For to dager siden merket jeg at jeg heller ikke kommer inn på 10.0.0.138, selv om dette er multimodemets ipadresse.

Jeg har prøvd alt jeg kan komme på, men selv den lille restart-knappen på baksiden fungerer ikke, da enheten ikke blir resat i det hele tatt. Er det en annen måte å resette den på?

Les her og se om det kan være problemet: http://mac1.no/forum/viewtopic.php?t=256424

Lenke til kommentar

Ser ut som det er litt problemer med ZyXEL Telenor ruterene :p

Har ikke vært fornøyd med ZyXelen siden dag 1. Men så er det folk som har vært mer fornøyd med dem enn med D-Link :)

Men ja, har bare opplevd trøbbel med min P-2602HWT-F3 :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...