ksigurdsli Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 (endret) Jeg har kjøpt meg ny pc som nevnt i emnetittel, i hele dag har jeg sittet og plundret med denne. Er windows 7 helt ubrukelig? Er Lenovo noe herk? Eller er det bare meg som er helt på jordet når det gjelder pc? Problemet er att jeg ikke kommer inn på noen internett sider omtrent. Kun noen få, jeg får heller ikke mulighet til og laste ned andre nettleserer for og sjekke om det er explorer som er problemet. Når jeg feks prøver og komme inn på facebook, hotmail,google og vg ++++ så står det fullført nede til venstre men hele siden og den er bare helt blank. Dette skjer på veldig mange sider, et ytterst få jeg kommer inn på. Hva kan dette skyldes? Endret 25. juni 2011 av ksigurdsli Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Det høres veldig ut som om Internet Explorer installasjonen din er korrupt. Lenke til kommentar
ksigurdsli Skrevet 25. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2011 Det høres veldig ut som om Internet Explorer installasjonen din er korrupt. Fikk akkurat testa Opera nettleseren og samme problemet oppstår med den. Mulig det er internett tilkoblingen som er problemet? Glemte og opplyse om att jeg sitter på offentlig nett for øyeblikket.. Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Mulig at du har fått virus, eller at et program har endret på hosts-filen. Det kan også være gjort endringer på enkelte innstillinger for nettverket. Selvfølgelig kan det også være annet, men dette er i alle fall det mest vanlige. Fint om du kan lokalisere og poste innholdet i hosts-filen din. Du finner den her: C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå