Gå til innhold

Oppdatering via Steam

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg skaffet meg Total War Shogun 2 tidligere idag og satte i gang med installasjon. selve installeringa tok i overkant mye tid, synes jeg, men da det endelig var ferdig og jeg skulle spille begynte steam med oppdatering. På en litt treg ADSL-linje er det fortsatt igjen 3 timer etter at det har stått en times tid allerede.

Kan noen fortelle meg hva steam oppdaterer og om det er noe jeg må gjøre for å få spilt? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan vel ta mitt problem i samme tråd, da det har med oppdatering å gjøre.

Har ikke vært inne på steam på over 400 dager, før i dag. Måtte oppdatere Team Fortress 2, men det tar sinnsykt lang tid! Oppdaterer/laster ned med en hastighet på 100-200kbps.

Det jeg lurer på er om det går ann å få steam til å laste ned raskere? Ligger tross alt på 1.2mbps til vanelig i Bittorrent.

Synes det er drøyt at en oppdatering skal ta 3-4 timer..

Edit: Googla selvfølgelig før jeg la inn post her, men kom bare fram til at jeg måtte slette clientregestry.blob. Det hjalp ikke.

Endret av NothinDoin™
Lenke til kommentar

Kan vel ta mitt problem i samme tråd, da det har med oppdatering å gjøre.

Har ikke vært inne på steam på over 400 dager, før i dag. Måtte oppdatere Team Fortress 2, men det tar sinnsykt lang tid! Oppdaterer/laster ned med en hastighet på 100-200kbps.

Det jeg lurer på er om det går ann å få steam til å laste ned raskere? Ligger tross alt på 1.2mbps til vanelig i Bittorrent.

Synes det er drøyt at en oppdatering skal ta 3-4 timer..

Du kan bytte nedlastings lokasjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...