Gå til innhold

spill til 200kr

Anbefalte innlegg

great battles of rome (GBR) og the punic wars a clash of 2 empires (tpw)

men dem selgess ikke i butikken lengre...

hmm det er akuratt det, de beste spillene selges ikke lengere eks:

- battle realms (helt enestående spill som ikke så mange har hørt om)

- commander and counqer generals ( desverre øderla EA de neste spillene i serien)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

arma 2 og arma operatoin arrowhead.

er fps 3ps krigs sim. tror du hadde likt det.

er som og spille en rts og fps samtidig. du kan komandere opptil 12 troper samtidig som du slos med taliban.

du kan blant annet styre/komandere tanks, fly og hellikopter

Testet arma 2 free, og ja.. fikk ikke følelsen av å virkelig kose meg med et spill, desverre:/

Lenke til kommentar

Hijacker tråden litt og spør: finnes ett sted hvor man kan kjøpe og laste ned Age of empire 2?

Tror ikke det finnes, vis du skal laste den ned no. Noe som er døds trist pga det ville vært et kjøp på flekken, spec 3 av spillet som jeg ikke har prøvd før. har bare aoe 2 til ps2 hahahaha xD

Lenke til kommentar

BFBC 2 er uten tvil best. Realistisk skyting, vanvittig god lyd over hele banen. Spillet blir en virkelig slagmark, sett i forhold til spill som cod. Etter å ha spillt i 10min online er banen sprengt i biter og du får en ny opplevelse på slagmarken enn du får ved de fleste andre fps-online spill.

Styr unna Homefront og MOH

Bulletstorm er greit nok, men ta humoren for det den er.

Lenke til kommentar

BFBC 2 er uten tvil best. Realistisk skyting, vanvittig god lyd over hele banen. Spillet blir en virkelig slagmark, sett i forhold til spill som cod. Etter å ha spillt i 10min online er banen sprengt i biter og du får en ny opplevelse på slagmarken enn du får ved de fleste andre fps-online spill.

Styr unna Homefront og MOH

Bulletstorm er greit nok, men ta humoren for det den er.

hmm det eneste er at jeg ikke likte BF2 :/ og vet ikke helt om BFBC 2 e noe spec bedre uten om at den har en singel player del:P

Lenke til kommentar

Så du vil at vi skal si "Call of Duty"? Høres ut som du vil ha noe simpelt og noe du slipper å tenke nogenlunde strategisk over før du begir deg ut på et eller annet. Hvis ja, slå deg løs med Crysis 2, Medal of Honor, Call of Duty (alt fra 4 og opp), Bulletstorm, F3AR (riktignok mer enn 200), Dragon Age 2.

Vil si at Starcraft 2 er det som passer best med det du leter etter iforhold til førstepost.

Om det er solide titler du kan finne for under 200, så kan du ta en titt på Dragon Age Origins, FEAR (den første, fantastisk), Just Cause 2 og en haug andre, det jeg kan si er søk, masse tråder hvor folk spør om spill. Ellers kan du ta en titt på metacritic.com og lese et par revies av hva foolk mener om spill.

Lenke til kommentar

Warcraft III + expansion (The Frozen Throne)

Fantastisk strategispill. Enspillerdelen er veldig bra, men man får mest ut av spillet når man spiller sammen eller mot andre over Battle.net. Når man også tar i betraktning at man får med Dota (verdt prisen alene), Footman Frenzy, Tree Tag, evig med Tower Defenses pluss mange andre custom games bør valget etter min mening være lett. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...