Gå til innhold

Antirasistenes årlige forsamling

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, det eneste GfE klarer med denne tråden er å bekrefte at han er en rasist (no shit).

Klart han er det. Det legger han ikke akkurat skjul på. Lav status og problemer i livet kombinert med ignoranse og rasisme produserer slike tåpelige utbrudd.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg har faktisk glemt å se humoren i alt som har foregått på PRS det siste året, jeg. For det er faktisk hysterisk mye festlig som skrives her.

PS: Gutten fra Eventyret, ikke ha meg på ignore-listen din daaaaa.. Blir så lei meg. Jeg mente jo ikke å stille vanskelige spørsmål som du ikke kunne svare på, og som gjorde at du fant det best å ignorere meg.

Lenke til kommentar

Den ble endret tilbake til den opprinnelige antageligvis etter litt fornuftig reflektering.

Si meg: Hvordan reflekterer man fornuftig over en tråd som denne?

En refleksjon kunne jo være at du indirekte påpekte at jeg la meg på ditt debattnivå. Det kan vi jo ikke ha noe av.

Geir :)

Du tenkte deg nok om og fant ut at det var best å endre det tilbake slik at du ikke blir oppfattet som en (sensurert).

Interessant å se alle shills og troll som har bestemt seg for å delta. Hyggelig å se dere.

Lenke til kommentar

Vel, det eneste GfE klarer med denne tråden er å bekrefte at han er en rasist (no shit).

Klart han er det. Det legger han ikke akkurat skjul på. Lav status og problemer i livet kombinert med ignoranse og rasisme produserer slike tåpelige utbrudd.

Interessant at du tror du greier å lese såpass mye ut av denne tråden om min status og mitt privatliv ellers. Du burde jo tilby tjeneste som en synsk spåkone eller noe i den dur. Det er sikkert mulighet for å få på plass en liten annonse om tele-tjeneste i dagbladet. Du virker ikke som noe særlig sympatisk person egentlig når du åpenbart ser ned på personer med det du kaller "lav status". Jeg vet hvilke personer som tenker slik, men jeg skal ikke si for meget da det er lettere for en som meg å bli utestengt enn deg, men det vet du jo selvsagt alt om, det er vel også det du forsøker på når du kommer med slike innlegg. Siden du tydeligvis ikke er en person av "lav status" så har du vel ikke noe i mot å fortelle oss hva det er du jobber med til daglig, hvor masse du tjener etc? og hvorfor du tror du har en rett til å heve deg selv over andre.

Og du bekrefter at du ikke har noe vettugt å komme med whatsoever i denne tråden eller andre.

Endret av Gutten fra eventyret
Lenke til kommentar

Interessant å se alle shills og troll som har bestemt seg for å delta. Hyggelig å se dere.

Med shills, hinter du til at vi jobber for jødene igjen eller?

Nei, enkelte er bare dumme og hjernevasket, men det er også de som har en helt klar agenda på dette forumet, en agenda for å dekke over sannheten om diverse kontroversielle emner. Emner som f.eks andre verdenskrig, rase, jødedom, frimureri og annet som styresmaktene helst ser at befolkningen forblir ignorante om.

Lenke til kommentar

Og hvilken agenda har du på forumet, i så fall? Du oppretter tråder og innlegg i hutt og pine som har tydelige rasistiske, diskriminerende og anti-semittistiske trekk, som gjerne har rot i en tåpelig konspirasjonsteori.

Det er det eneste jeg har sett deg poste på dette forumet, egentlig. Så vet ikke hvor godt du stiller deg selv når du klager på at andre har en agenda.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Men jeg er altså "rasisten og superskurken" oppe i dette.

Hadde du forventet noe annet, spesielt etter at du opprettet denne tråden?

Du prøver å latterliggjøre "antirasister". Det er dermed naturlig å si at du er det motsatte av en antirasist, som er en rasist.

I tillegg loker du inne på en Youtube-kanal med titalls videoer med preg av ny-nazisme. Regner med du synes det var hysterisk morsomt da du fant denne videoen da du bladde deg igjennom videoene som var lastet opp på den kanalen.

Endret av Quote
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Min agenda er sannheten, deres er å undertrykke den. Jeg får ikke betalt en eneste krone for dette, mens de gjør dette for personlig vinning.

I såfall føler jeg at jeg bør opplyse deg:

Filmen du linket til var IKKE fra antirasistenes årlige forsamling, det er en video fra et diskotek arrangert for psykisk utviklingshemmede som noen har lagt en morsom låt over.

Det er derfor TWFA følte det var greit å tulle med emnetittelen, for videoen ikke har noen som helst tilknytning til verken rasister eller antirasister.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Filmen du linket til var IKKE fra antirasistenes årlige forsamling, det er en video fra et diskotek arrangert for psykisk utviklingshemmede som noen har lagt en morsom låt over.

Det er derfor TWFA følte det var greit å tulle med emnetittelen, for videoen ikke har noen som helst tilknytning til verken rasister eller antirasister.

Takk. Så enkelt var det. Jeg ville aldri tuklet med noe som framstod som "sannheten" på den måten. Men dette var åpenbar harselas, og da falt jeg for fristelsen til å svare med samme mynt.

Du tenkte deg nok om og fant ut at det var best å endre det tilbake slik at du ikke blir oppfattet som en (sensurert).

Tja, nå vet jeg ikke riktig hva en (sensurert) er for noe. Jeg endret det tilbake fordi det tross trådens harselerende utgangspunkt ville være maktmisbruk å fortsette. Poenget hadde jeg jo alt fått fram, slik Snobjorn sier over.

Geir :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Min agenda er sannheten, deres er å undertrykke den. Jeg får ikke betalt en eneste krone for dette, mens de gjør dette for personlig vinning.

Vel, strengt tatt så er det du og et par andre som har kommet til dette forumet utelukkende for å snakke negativt om jøder. Dere har hatt et klart interessefelt og en rimelig tydelig agenda fra dag én.

Det morsomme er at flere har antydet at jeg er "ansatte av jødene" for å spre propaganda, men jeg har i hvert fall vært på dette forumet i flere år og er ikke utelukkende her for å snakke om jøder.

Lenke til kommentar

Hmm, nei. Du er bare rasisten som tror på en hver konspirasjonsteori som setter de du hater i et dårlig lys. Du er langt fra noen Lex Luthor.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...