Gutten fra eventyret Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 http://www.youtube.com/watch?v=F2WV4LlaTVo&feature=channel_video_title Slik foregikk det. 1 Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 25. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2011 Er en moderator som har det artig med å endre tittel på tråden her gitt. Lenke til kommentar
Populært innlegg tom waits for alice Skrevet 25. juni 2011 Populært innlegg Del Skrevet 25. juni 2011 I tråd med humoren i tråden har jeg tillatt meg å endre emnetittelen. Jeg antar at det er like morsomt begge veier. Maktmisbruk? Javisst. Men du kan alltid endre den tilbake, så kan vi se hvem som holder ut lengst... Geir 13 Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 25. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2011 (endret) Smålig av deg. På den annen side er det flott at du viser din virkelige karakter (eller mangel på sådan). Endret 25. juni 2011 av Gutten fra eventyret 1 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Smålig av deg. Hvorfor det? Det er vel en tulletråd i alle fall? På den annen side er det flott at du viser din virkelige karakter (eller mangel på sådan). Ja, ikke sant. Jeg synes vi alle skal vise hvor vi står. Du gjør jo det... Geir 1 Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 25. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2011 Nei, akkurat nå så fremstår det slik pga hvordan du har redigert tråden at jeg har et annet synspunkt enn jeg egentlig har. Så du har vist hvor du står, jeg får ikke lov. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Joda, du kan bare endre den igjen. Geir Lenke til kommentar
z0roaster Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Men du kan alltid endre den tilbake, så kan vi se hvem som holder ut lengst... "Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics...". Mon tro om ikke opprinnelig topic passet best Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 En post med personangrep er slettet. Av ikke mindre enn to moderatorer på en gang... Geir Lenke til kommentar
Stereotypisk bergenser Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Så hva var trådens egentlige tittel? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Den egentlige tittelen var (som på youtubefilmen) "Antirasistenes årlige forsamling". Jeg fjernet "Anti". Men den skal få være i fred nå. Den som kun tar spøk for spøk... Geir 2 Lenke til kommentar
Stereotypisk bergenser Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Den egentlige tittelen var (som på youtubefilmen) "Antirasistenes årlige forsamling". Jeg fjernet "Anti". Men den skal få være i fred nå. Den som kun tar spøk for spøk... Geir Ah. Jeg synes du/dere godt kan krydre opp litt oftere med slike sprell. Hvor lenge har Tom ventet forresten? Og hvorfor venter han? 1 Lenke til kommentar
Bakitafrasnikaren Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 (endret) Hva var den originale emnetittelen? Jeg klarer ikke å sette tråden inn i kontekst. EDIT: jeg brukte 15 min på å skrive dette innlegget. EDIT2: Jeg må si at GfE virkelig har hatt et dramatisk fall i saklighet den siste timen. Endret 25. juni 2011 av Magnus_L 1 Lenke til kommentar
Salvo Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 ... snip ... Slik foregikk det. Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 25. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2011 Hva var den originale emnetittelen? Jeg klarer ikke å sette tråden inn i kontekst. EDIT: jeg brukte 15 min på å skrive dette innlegget. EDIT2: Jeg må si at GfE virkelig har hatt et dramatisk fall i saklighet den siste timen. Den ble endret tilbake til den opprinnelige antageligvis etter litt fornuftig reflektering. Lenke til kommentar
delfin Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Denne er vel strengt talt feilplassert? Burde vært flyttet til "tøys" eller tilsvarende forum... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Dårlig trolling som ikke fremhever noe annet enn barnslig provosering. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Den ble endret tilbake til den opprinnelige antageligvis etter litt fornuftig reflektering. Si meg: Hvordan reflekterer man fornuftig over en tråd som denne? En refleksjon kunne jo være at du indirekte påpekte at jeg la meg på ditt debattnivå. Det kan vi jo ikke ha noe av. Geir 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå