Gå til innhold

Slik ble homoparaden mottatt i St. Petersburg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, det er et eksempel på hvordan denne sykdommen også rammer uskyldige heteroseksuelle menn. Disse blir drept pga at samfunnet har gitt næring til disse gæringenes perverse lyster.

Hvilken sykdom?

Er det noen som er smittet av voldtekts-sykdom som må begå voldtekt?

Når har samfunnet gitt næring til seksualforbrytere!

Lenke til kommentar

@Gutten fra eventyret: Bevis at homoseksualitet fører til drap, voldtekt, kidnapping eller lignende.

Bevis det motsatte.

Du som kommer med påstanden, bevisførselen hviler på deg. Du har hørt akkurat det noen ganger før vil jeg påstå, uten at du bryr deg så mye om akkurat det.

• Liker 6
Lenke til kommentar

Homsene er anatomisk utformet likens som homofile. Lysten deres er avvikende og ikke naturlig, de skader og koster samfunnet med sykdommene de sprer.

De sprer dem kun blant sine medhomoer. Dette er noe alle homofile er klar over. Har de ikke lyst å godta risikoen for å bli smittet av AIDS, er det ingen som tvinger dem til å ha analsex.

Et ekstraspørsmål: er analsex umoralsk blant alle, og ikke kun homofile?

Endret av Magnus_L
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bevis det motsatte.

Nei det er DU som kommer med en påstand! Da må DU backe den påstanden opp.

Er det homofile som begår seksuelle overgrep?

Eller er det sexforbrytere som begår overgrep?

Begrunn hvorfor!

Ikke bare troll ivei med å provosere mest mulig, uten å argumentere hvorfor du mener som du gjør.

Eller har du ingen argumenter?

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Ah, Gutten fra Eventyret, du er fantastisk. Lenge siden jeg har ledd så mye av en tråd (som var ment for å være saklig).

Homoseksualitet er noe du må akseptere.

Heh. Hvorfor?

http://gfx.nrk.no/iLuo3KSNFVJHo8zm4U4gtwClUYVZ5U8D-4AxoE0oi6Zg.jpg

Her er det jeg "må" akseptere.

Se for dere disse to "ha seg". hahaha.

Hvorfor skulle jeg det når jeg er heterofil? Er ikke dette som tenner mine lyster.

Men for en annen en som er homse kan dette kanskje være bildet av kveldens aktiviteter.

Hvorfor du skal akseptere homofile?

Jo, for hvem er du til å fortelle andre om hva som er naturlig og ikke?

• Liker 2
Lenke til kommentar

@Gutten fra eventyret: Bevis at homoseksualitet fører til drap, voldtekt, kidnapping eller lignende.

Bevis det motsatte.

Langt fra alle homoseksuelle er voldtektsforbrytere, kidnappere eller mordere. Hvordan forklarer du dette?

Heteroseksuelle dreper, voldtar og kidnapper. Hvordan forklarer du dette? Fører heteroseksualitet også til drap, voldtekt og kidnapping?

Lenke til kommentar

Bevis det motsatte.

Du hadde nok likt det om du kunne si hva som helst, og alt måtte godtas inntil noen klarte å motbevise det?

"Min gud eksisterer! Bevis det motsatte, ellers tar du feil."

Heldigvis for alle som ikke er skrullinger fungerer ikke verden slik at vi må motbevise dine påstander. Dersom du vil bli tatt seriøst, så får du komme stoff som støtter ditt syn, ikke motsatt.

Eller er det for vanskelig for deg?

• Liker 5
Lenke til kommentar

Homsene er anatomisk utformet likens som homofile. Lysten deres er avvikende og ikke naturlig, de skader og koster samfunnet med sykdommene de sprer.

De sprer dem kun blant sine medhomoer. Dette er noe alle homofile er klar over. Har de ikke lyst å godta risikoen for å bli smittet av AIDS, er det ingen som tvinger dem til å ha analsex.

Yes, det er umoralsk blant alle. Nå er det heller ikke slik at disse avvikere holder seg kun til sine egne, det er heller slik at mange av dem knuller alt som går på to bein.

Lenke til kommentar

Bevis det motsatte.

Langt fra alle homoseksuelle er voldtektsforbrytere, kidnappere eller mordere. Hvordan forklarer du dette?

Heteroseksuelle dreper, voldtar og kidnapper. Hvordan forklarer du dette? Fører heteroseksualitet også til drap, voldtekt og kidnapping?

Nei, men det er åpenbart at det fører til drap og mord som er av den mere makabre sorten.

http://no.wikipedia.org/wiki/Jeffrey_Dahmer

http://no.wikipedia.org/wiki/John_Wayne_Gacy

Lenke til kommentar

Yes, det er umoralsk blant alle. Nå er det heller ikke slik at disse avvikere holder seg kun til sine egne, det er heller slik at mange av dem knuller alt som går på to bein.

Kilde?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor er det umoralsk?

Hvem er det som skal bestemme hva som er umoralsk eller ikke? Du?

Hvorfor er homofile avvikere?

Hvem er det som kun "holder seg til sine egene"? Skal vi forby alle som ikke "holder seg til sine egne"?

Er det bare homofile som knuller alt som går på to bein, eller er det generelt kåte mennesker uansett legning?

NÅ ER DET FAEN MEG PÅ TIDE AT DU BEGYNNER Å DISKUTERE SKIKKELIG, FOR DET DU HAR PRESTERT HITTIL LIGNER IKKE GRISEN!

Nei, men det er åpenbart at det fører til drap og mord som er av den mere makabre sorten.

Ikke annta at slike ting er åpenbart, fordi det er kun åpenbart for deg, ikke for oss. Hvorfor er det homofili som er avgjørende, og ikke at for eksempel disse gjerningspersonene er menn?

Heterofile menn gjør like fæle ting.

Siste sjangs før jeg rapporterer trolletullet ditt...

Endret av Abigor
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...