Gå til innhold

Slik ble homoparaden mottatt i St. Petersburg

Anbefalte innlegg

Sjølv om seksualitet er eit sentralt tema i denne debatten er det ingen grunn for å bli overvulgær. Kjem du over eit innlegg du ikkje er enig i så svar konstruktivt i ein høfleg og sakleg tone. Slengkommentarer og personangrep aksepteres ikkje.
Nokre innlegg er fjerna.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, men ikke i samme grad som en degenrert rævpuler.

Jeg antar et forbud mot ubeskyttet analsex ikke er godt nok?

Kondomer er heller ikke noe naturlig som har vokst på trær, i såfall må det argumenteres for at homofil ble naturlig etter at kondomen kom til verden. Eller finnes det kanskje noen pille som stopper menn som knuller hverandre i ræva i fra å bli syke?

Argumentet ditt står ikke lenger. Homofil sex fører ikke nødvendigvis til sykdom.

Ikke relevant, men jeg spør likevel: Hvorfor skulle en pille være mer naturlig enn kondom? Ville du godtatt bruk av piller, men ikke bruk av kondom?

Lenke til kommentar

Kondomer er heller ikke noe naturlig som har vokst på trær, i såfall må det argumenteres for at homofil ble naturlig etter at kondomen kom til verden. Eller finnes det kanskje noen pille som stopper menn som knuller hverandre i ræva i fra å bli syke?

Argumentet ditt står ikke lenger. Homofil sex fører ikke nødvendigvis til sykdom.

Ikke relevant, men jeg spør likevel: Hvorfor skulle en pille være mer naturlig enn kondom? Ville du godtatt bruk av piller, men ikke bruk av kondom?

Piller er også en ny oppfinnelse.

Sterkt! Relasjonen er fortsatt mere natulig siden den er mellom mann og kvinne.

Naturlig? Forklar meg hvordan latex er mer naturlig enn kondomer.

Nå har du beveget deg ut på Finnmarksvidda.

Lenke til kommentar

Piller er også en ny oppfinnelse.

Jepp vi trenger å gå tilbake til røttene våre. Finn fram treklubbene og la oss flytte tilbake til hulene. Jeg spytter på disse moderne nyvinningene.

Endret av Reg2000
Lenke til kommentar

@Gutten fra eventyret: Kan du definere naturlig?

Kan du? Jeg tviler.

F.eks er det ikke naturlig å stappe tisseluren i avføring siden det fører til dødelige sykdommer.

Er det unaturlig å puste også da? Dødelige bakterier finnes i luft av og til.

Endret av McHalvorsen
Lenke til kommentar

The National Center for Missing Adults, based in Phoenix, consistently tracks about 48,000 "active cases," says president Kym Pasqualini, although that number has been bumped up by nearly 11,000 reports of persons missing after this year's hurricanes.

In a phone interview, Pasqualini said a breakdown of the 48,000 cases reveals the democratic nature of America's missing persons.

Slightly more than half—about 25,500—of the missing are men. About four out of 10 missing adults are white, three of 10 black and two of 10 Latino.

Among missing adults, about one-sixth have psychiatric problems. Young men, people with drug or alcohol addictions and elderly citizens suffering from dementia make up other significant subgroups of missing adults.

About half of the roughly 800,000 missing juvenile cases in 2001 involved runaways, and another 200,000 were classified as family abductions related to domestic or custody disputes.

Only about 100 missing-child reports each year fit the profile of a stereotypical abduction by a stranger or vague acquaintance.

Two-thirds of those victims are ages 12 to 17, and among those eight out of 10 are white females, according to a Justice Department study. Nearly 90 percent of the abductors are men, and they sexually assault their victims in half of the cases.

Lenke til kommentar

Kan du? Jeg tviler.

F.eks er det ikke naturlig å stappe tisseluren i avføring siden det fører til dødelige sykdommer.

Er det unaturlig å puste også da? Dødelige bakterier finnes i luft av og til.

Pusting, rævpuling.

Ser du forskjellen?

Forsåvidt, men begge deler kan føre til at man får i seg dødelige bakterier...

Lenke til kommentar

Kan du? Jeg tviler.

Du bruker ord du ikke vet hva betyr, for å nedverdige de som er ulik? Ikke rart debattnivået er så lavt.

Lenke til kommentar

Jo det er det. Det er også naturlig å spise sin egen avføring.

Hvorfor er hva som er naturlig relevant i denne saken?

Skal vi forme samfunnet vårt etter "hva som er naturlig"?

Incest er naturlig. Noen arter overlever ikke uten.

Å spise foreldrene sine er naturlig. Noen arter overlever ikke uten.

Vi kan legge naturlig bak oss. Det er ikke relevant i en debatt om homoparader!

Og siden du ikke svarer på mine spørsmål stiller jeg de igjen:

Skal man begynne å tillate alt fordi at det er i noens "lyst" ? Pedofili er jo også en lyst i den forstand.

Herpderp vi må redde "minoritetene", de pedofile fra diskriminering, det er jo trossalt "naturlig".

Hvorfor vil du begrense andres frihet?

Hvorfor vil du tvinge andre til å være slik som deg?

Er du imperialist?

Nei, men når perverese lyster manifesterer seg så kan vi straffe dem som gjør det, enten det er menn som knuller hverandre i ræva eller oldinger som forgriper seg på barn.

Er det du som skal bestemme hva som er perverst?

Hvorfor er det perverst med homoseksualitet? Det har jeg ikke hørt før.

Kan vi straffe dem som gjør noe perverst? Hvordan da?

Jeg synes du er pervers, kan jeg straffe deg?

Eller er det bare de du synes er perverse som skal straffes?

Endret av Abigor
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Cool story brah.

Noen som greier å frembringe informasjon om forsvunnede unge menn i statene?

Noen som vil gjette på hva slags skjebde disse unge menn lider under?

Hva er dette for et argument?

Er det noen her som forsvarer voldtekt og kidnapping?

Er dette en stråmann eller ikke?

Lenke til kommentar

Suveren teori? wtf.

Cool story brah.

Noen som greier å frembringe informasjon om forsvunnede unge menn i statene?

Noen som vil gjette på hva slags skjebde disse unge menn lider under?

Hva er dette for et argument?

Er det noen her som forsvarer voldtekt og kidnapping?

Er dette en stråmann eller ikke?

Nei, det er et eksempel på hvordan denne sykdommen også rammer uskyldige heteroseksuelle menn. Disse blir drept pga at samfunnet har gitt næring til disse gæringenes perverse lyster.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...