Gutten fra eventyret Skrevet 29. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2011 Skal man begynne å tillate alt fordi at det er i noens "lyst" ? Pedofili er jo også en lyst i den forstand. Herpderp vi må redde "minoritetene", de pedofile fra diskriminering, det er jo trossalt "naturlig". Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Skal vi forby noens lyster da? Hvordan i huleste skal du få til det? Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Skal man begynne å tillate alt fordi at det er i noens "lyst" ? Pedofili er jo også en lyst i den forstand. Herpderp vi må redde "minoritetene", de pedofile fra diskriminering, det er jo trossalt "naturlig". Du har åpenbart glemt delen som sier «begge parter samtykker». Og jeg gjentar: Heterofile sprer også sykdommer. Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 det heter leningrad ikke st. peters noe Ettersom jeg faktisk ikke ser noe ironisk eller sarkastisk ved innlegget ditt, føler jeg meg pliktet til å rette opp. NEI love you 2 Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Virker på meg som om de homsene som åpenlyst må vise sin perversjon gjør det fordi at de liker å irritere andre. Det er ikke perverst hvis du liker det. 1 Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 29. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2011 Skal vi forby noens lyster da? Hvordan i huleste skal du få til det? Nei, men når perverese lyster manifesterer seg så kan vi straffe dem som gjør det, enten det er menn som knuller hverandre i ræva eller oldinger som forgriper seg på barn. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 (endret) Hva med når heterofile mennesker har analsex da? Det skjer jo mye mer heterofil analsex enn homofil Homsene er anatomisk utformet likens som homofile. Lysten deres er avvikende og ikke naturlig, de skader og koster samfunnet med sykdommene de sprer. Vil du forby homofili pga du tenker at det koster samfunnet? Pengemessig, altså? Endret 29. juni 2011 av Gormers Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 29. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2011 Virker på meg som om de homsene som åpenlyst må vise sin perversjon gjør det fordi at de liker å irritere andre. Det er ikke perverst hvis du liker det. Så det er natulig hvis jeg ikke liker det? Hvilken logikk. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 (endret) Skal man begynne å tillate alt fordi at det er i noens "lyst" ? Pedofili er jo også en lyst i den forstand. Herpderp vi må redde "minoritetene", de pedofile fra diskriminering, det er jo trossalt "naturlig". Hvorfor vil du begrense andres frihet? Hvorfor vil du tvinge andre til å være slik som deg? Er du imperialist? Nei, men når perverese lyster manifesterer seg så kan vi straffe dem som gjør det, enten det er menn som knuller hverandre i ræva eller oldinger som forgriper seg på barn. Er det du som skal bestemme hva som er perverst? Hvorfor er det perverst med homoseksualitet? Det har jeg ikke hørt før. Kan vi straffe dem som gjør noe perverst? Hvordan da? Jeg synes du er pervers, kan jeg straffe deg? Eller er det bare de du synes er perverse som skal straffes? Endret 29. juni 2011 av Abigor Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Ja, men ikke i samme grad som en degenrert rævpuler. Jeg antar et forbud mot ubeskyttet analsex ikke er godt nok? Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Skal man begynne å tillate alt fordi at det er i noens "lyst" ? Pedofili er jo også en lyst i den forstand. Herpderp vi må redde "minoritetene", de pedofile fra diskriminering, det er jo trossalt "naturlig". Du har åpenbart glemt delen som sier «begge parter samtykker». Og jeg gjentar: Heterofile sprer også sykdommer. Ja, men ikke i samme grad som en degenrert rævpuler. Show me on the doll where the bad man touched you. Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 29. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2011 Homsene er anatomisk utformet likens som homofile. Lysten deres er avvikende og ikke naturlig, de skader og koster samfunnet med sykdommene de sprer. Vil du forby homofili pga du tenker at det koster samfunnet? Pengemessig, altså? Nei, men det er også et av argumentene. Det koster også på andre måter i form av eldre som blir snytt for få bli besteforeldre etc. Homofili er en sykdom og bør behandles deretter. De som har vært med på å normalisere det samt hjernevaske befolkningen til å tro at det er naturlig bør få sine hoder kappet av. Noe annet er all den seksualiserte volden som homofile står for, noe media selvsagt ikke ønsker å fokusere på, men heller viser frem den "sjarmerende" homofiguren i forskjellige tv-serier. Faktum er at det forsvinner veldig mange unge menn som ingen vet hvor blir av. Her er en slik pervertert avviker som voldtok og drepte unge menn. http://en.wikipedia.org/wiki/John_Wayne_Gacy Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Skal man begynne å tillate alt fordi at det er i noens "lyst" ? Pedofili er jo også en lyst i den forstand. Herpderp vi må redde "minoritetene", de pedofile fra diskriminering, det er jo trossalt "naturlig". Hvorfor vil du begrense andres frihet? Hvorfor vil du tvinge andre til å være slik som deg? Er du imperialist? Nei, men når perverese lyster manifesterer seg så kan vi straffe dem som gjør det, enten det er menn som knuller hverandre i ræva eller oldinger som forgriper seg på barn. Er det du som skal bestemme hva som er perverst? Hvorfor er det perverst med homoseksualitet? Det har jeg ikke hørt før. Kan vi straffe dem som gjør noe perverst? Hvordan da? Jeg synes du er pervers, kan jeg straffe deg? Eller er det bare de du synes er perverse som skal straffes? Han er vel mer en kikker siden han er så opptatt av hva noen gjør på soverommet sitt. Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 29. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2011 Ja, men ikke i samme grad som en degenrert rævpuler. Jeg antar et forbud mot ubeskyttet analsex ikke er godt nok? Kondomer er heller ikke noe naturlig som har vokst på trær, i såfall må det argumenteres for at homofil ble naturlig etter at kondomen kom til verden. Eller finnes det kanskje noen pille som stopper menn som knuller hverandre i ræva i fra å bli syke? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 (endret) Show me on the doll where the bad man touched you. :!: Endret 29. juni 2011 av vidarkri 1 Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Ja, men ikke i samme grad som en degenrert rævpuler. Jeg antar et forbud mot ubeskyttet analsex ikke er godt nok? Kondomer er heller ikke noe naturlig som har vokst på trær, i såfall må det argumenteres for at homofil ble naturlig etter at kondomen kom til verden. Eller finnes det kanskje noen pille som stopper menn som knuller hverandre i ræva i fra å bli syke? Hva med når heterofile mennesker har analsex da? Det skjer jo mye mer heterofil analsex enn homofil Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Noe annet er all den seksualiserte volden som hetrofile står for, noe media selvsagt ikke ønsker å fokusere på, men heller viser frem den "sjarmerende" hetrofiguren i forskjellige tv-serier. Faktum er at det forsvinner veldig mange unge kvinner som ingen vet hvor blir av. Det er mange slik pervertert avvikere som voldtar og/eller dreper unge kvinner. Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 29. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2011 Skjer det "mye" mer heterofil analsex enn homofil? Hvordan skal det foregå? Hvilke alternativer har homsene til kuksuging og rævstaking? Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Her er det jeg "må" akseptere. Synes du heterofili er bedre? Dette er hva du må akseptere (NSFW): Jeg kan finne mye mer. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Skjer det "mye" mer heterofil analsex enn homofil? Hvordan skal det foregå? Når du blir litt eldre kommer pappaen din til å fortelle deg om blomstene og biene. Det han kanskje ikke forteller om er at jenter også har en rompe som gutten kan kose seg med om han og hun vil. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg