Baranladion Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Flimzes: "følelser for samme kjønn" = homofili? Altså om man bryr seg om en kamerat så er man homo? Ja, da kan jeg forstå at du opererer med slike tall. Kan ikke du gjøre meg en tjeneste og si til en av kameratene dine at du har følelser for han, så ser vi hva som skjer? 1 Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 26. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2011 (endret) Det kommer jo an på hvordan du definerer følelser. Se for deg at en av dine kamerater plutselig ble drept. Ville du vært likegyldig? Eller ville du hatt en reaksjon som kan karakteriseres som følelser? Endret 26. juni 2011 av Gutten fra eventyret 2 Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Virker på meg som om de homsene som åpenlyst må vise sin perversjon gjør det fordi at de liker å irritere andre. Perversjon? Hvordan er det perverst? Minst 3 av 10 er homofile/bifile, hvordan kan det være unormalt? Nå var det vel ikke legning, men de ekkle pervesjonene de omgir og utagerer med i disse homo-paradene sine det var snakk om her.. 3 Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Det er ganske vanlig at folk tar`n litt ekstra ut i festivaler og parader. Hvis du synes det er ekkelt å se mannfolk i lakk og lær så er det jo litt rart du står lenge nok og ser på til å bli provosert? 1 Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Flimzes: "følelser for samme kjønn" = homofili? Altså om man bryr seg om en kamerat så er man homo? Ja, da kan jeg forstå at du opererer med slike tall. Jeg skjønner at å håndtere norske uttrykk er vanskelig for deg, det ser jeg jo igjen og igjen, men følelser her er selvsagt mer enn vennskap. Det kommer jo an på hvordan du definerer følelser. Se for deg at en av dine kamerater plutselig ble drept. Ville du vært likegyldig? Eller ville du hatt en reaksjon som kan karakteriseres som følelser? Det er ikke det han sier, bare gå frem til en kamerat og si at du har følelser for han, se hva som skjer. Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 26. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2011 Jeg tror egentlig at det er deg det er vanskelig for. 2 Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Virker på meg som om de homsene som åpenlyst må vise sin perversjon gjør det fordi at de liker å irritere andre. Perversjon? Hvordan er det perverst? Minst 3 av 10 er homofile/bifile, hvordan kan det være unormalt? Nå var det vel ikke legning, men de ekkle pervesjonene de omgir og utagerer med i disse homo-paradene sine det var snakk om her.. Du er tilbake der igjen ja De har en annen klesstil enn deg, hvordan er det perverst? Det mest perverse jeg har sett i klesvei er gamle gubber i syden som har på seg badetruser fra når de var 10 slik at alt henger ut. De blir dog aldri banket opp av den grunn. Jeg tror egentlig at det er deg det er vanskelig for. Ikke jeg som sliter med en av de mest naturlige delene i samfunnet vårt. Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 26. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2011 De mest naturlige faktisk, kanskje mere naturlig en heteroseksualitet også? Det blir vel det neste fra deg. 4 Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 (endret) Ikke jeg som sliter med en av de mest naturlige delene i samfunnet vårt. Prøv igjen, har uthevet det som var vanskelig å få med seg. Endret 26. juni 2011 av McHalvorsen 3 Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 De mest naturlige faktisk, kanskje mere naturlig en heteroseksualitet også? Det blir vel det neste fra deg. Som mchalvorsen allerede har prøvd å forklare med teskje for deg, så er "en av de mest naturlige" ganske annerledes fra "den mest naturlige". Men det er bare å se på sjimpanser, som tross alt er vår nærmeste slektning, hvor homofili er like vanlig som heterofili. Eller i antikkens hellas, der samfunnet var like avansert som i dag, hvor kjærligheten mellom en ungdom/ung voksen og hans mentor ble sett på som det reneste av alle forhold. Eller den rekken med andre eksempler som er nevnt i tråden, det blir ikke mye mer naturlig enn forholdet mellom to artsfrender, uavhengig av kjønn, ikke for pattedyr i hvert fall. 1 Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Men fra spøk til banan, hvorfor skal de egentlig bry seg om at du syns det? Bryr seg sikkert ikke om meg, men jeg kan jo alltids ringe Gaybusters for hjelp! http://www.youtube.com/watch?v=BgcpBeHh1ts Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Virker på meg som om de homsene som åpenlyst må vise sin perversjon gjør det fordi at de liker å irritere andre. Det virker på meg som om homohaterne som åpenlyst gir uttrykk for sine egosentriske oppfatninger om andre mennesker gjør det fordi de liker å irritere andre. Men for all del, det er ett fritt land.. Ja det blir vel det neste, at de skal ha homoparaden i 17. mai toget Det blir festlig med simulert kuk-suging på dildoer og gamle menn i lær som pisker hverandre mens de synger "Ja vi elsker dette landet" Tja, om de ønsker det. Dildosuging er kanskje litt uanstendig for 17. mai, men om en homofil forening ønsker å delta i 17. mai-toget tror jeg de skal gjøre ganske mye for å være mer uanstendige enn det jevne russetog.. Nå var det vel ikke legning, men de ekkle pervesjonene de omgir og utagerer med i disse homo-paradene sine det var snakk om her.. Og igjen, hva er problemet? Se en annen vei, gå på kafe, spis en pølse med brød, les en avis, les en god bok eller hold opp et skilt der du gir uttrykk for at du syns det de gjør er perverst. 2 Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 26. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2011 (endret) Ikke jeg som sliter med en av de mest naturlige delene i samfunnet vårt. Prøv igjen, har uthevet det som var vanskelig å få med seg. Han sa at det var en av de mest naturlige delene i samfunnet vårt ja, hvorpå jeg reagerte på ordbruken med at det var noe av det mest naturlige delene i samfunnet vårt.. Synes du det er rart at jeg reagerer på at noen sier at homofili er noe av det mest naturlige i samfunnet vårt? Slik han legger det fram så skulle man tro at homofil ideologi har bært frem vestlig sivilisasjon siden det er "noe av det mest naturlige i samfunnet vårt". Haha. Prøv igjen selv du. Virker på meg som om de homsene som åpenlyst må vise sin perversjon gjør det fordi at de liker å irritere andre. Det virker på meg som om homohaterne som åpenlyst gir uttrykk for sine egosentriske oppfatninger om andre mennesker gjør det fordi de liker å irritere andre. Men for all del, det er ett fritt land.. Har ikke noe med egosentrisme å gjøre å ikke ville se perverterte avvikere holde på med sine skitne lyster. Endret 26. juni 2011 av Gutten fra eventyret 1 Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 26. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2011 (endret) De mest naturlige faktisk, kanskje mere naturlig en heteroseksualitet også? Det blir vel det neste fra deg. Som mchalvorsen allerede har prøvd å forklare med teskje for deg, så er "en av de mest naturlige" ganske annerledes fra "den mest naturlige". Jeg skrev de, ikke den. Så ikke kom med den du. Endret 26. juni 2011 av Gutten fra eventyret Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Har ikke noe med egosentrisme å gjøre å ikke ville se perverterte avvikere holde på med sine skitne lyster. Jo, det har det. Siden det ikke har noen innvirkning på ditt liv, annet enn innbildt, er det et spørsmål om selvopptatte forestillinger om egen betydning, og retten til å ikke bli visuelt nedbrutt på noen måte. Du har rett til å være homofob. De har rett til å være homofile, til ikke å bli angrepet fysisk for det, og til å paradere lovlig og fredelig gjennom Oslos gater så lenge de har innhentet tillatelse til det på forhånd. Det er svært egosentrisk å oppfatte seg så forulempet av handlinger som reelt sett ikke har noen som helst innvirkning på ditt liv. 1 Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 26. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2011 Hvordan har de "reelt sett ikke noen innvirkning" på mitt liv? det er jeg som må fordøye det å ha sett på en slik synd mot naturen. En annen ting er jo sykdommene de sprer og dermed koster skattebetalerne. 1 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Det kommer jo an på hvordan du definerer følelser. Se for deg at en av dine kamerater plutselig ble drept. Ville du vært likegyldig? Eller ville du hatt en reaksjon som kan karakteriseres som følelser? Sjå for deg at ein av dine kameratar kom ut av skapet. Hadde du slått han i trynet? I så fall kan du gjerne slå deg sjølv i same slengen. 1 Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 27. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2011 Medlemstittel Bruker Alder: 16 år gammel Bursdag: Januar 16, 1995 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 (endret) Du kan gjerne forklare kvifor det har noko som helst med denne diskusjonen å gjere. Er mindreårige også ei av gruppene du så trongsynt har lagt for hat? Alvorleg talt, når fekk 16 år gamle individ mindre rett til å uttale seg enn deg? Då du bestemde deg for at du er eldre og har meir erfaring enn meg? Endret 27. juni 2011 av svelemoe 3 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Medlemstittel: Tulling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg