Gå til innhold

Slik ble homoparaden mottatt i St. Petersburg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Yes, det er umoralsk blant alle. Nå er det heller ikke slik at disse avvikere holder seg kun til sine egne, det er heller slik at mange av dem knuller alt som går på to bein.

Hvorfor er det umoralsk?

Hvem er det som skal bestemme hva som er umoralsk eller ikke? Du?

Hvorfor er homofile avvikere?

Hvem er det som kun "holder seg til sine egene"? Skal vi forby alle som ikke "holder seg til sine egne"?

Er det bare homofile som knuller alt som går på to bein, eller er det generelt kåte mennesker uansett legning?

Argumentasjonen går på at analsex sprer sykdom.

Lenke til kommentar

Yes, det er umoralsk blant alle. Nå er det heller ikke slik at disse avvikere holder seg kun til sine egne, det er heller slik at mange av dem knuller alt som går på to bein.

Hvorfor er det umoralsk?

Hvem er det som skal bestemme hva som er umoralsk eller ikke? Du?

Hvorfor er homofile avvikere?

Hvem er det som kun "holder seg til sine egene"? Skal vi forby alle som ikke "holder seg til sine egne"?

Er det bare homofile som knuller alt som går på to bein, eller er det generelt kåte mennesker uansett legning?

Argumentasjonen går på at analsex sprer sykdom.

Huff da bør vi slutte med det, samt kyssing, pusting, vaginalsex m.m.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Nettopp. Så med tanke på hvor omfattende disse paradene, skeive dager, homofestivaler o.l. er og hvor mye publisitet de får, så kan det ikke akkurat være skamfullt å være homo. Det kan det heller ikke hvis man ser på(eller fortrinnsvis forsøker å unngå å se på) hvor mye de sprader nakne og puler rundt ute i naturen, ofte i områder hvor det ferdes barnefamilier som antakelig er i besittelse av denne konservative samfunnsmoralen.

Ahhhh, jeg liker samme kjønn, jeg har aldri hatt sex i naturen, ja, jeg har ingen problemer med å være naken. For all del, jeg er glad i å svømme, helst i rent vann, med lite klor, så da er det en nødvendighet (snakker om svømmehall). Forøvrig så er det ikke farlig å være i samme hall som meg, og i dusjen samtidig. Det er komplett uinnteressant med Ola Dunk naken... Finner det faktisk ekstremt lite interessant...

Men grunnen til at en person som liker samme kjønn gjerne er litt nervøse for å stå frem er om man skal være med i en "gjeng" med folk som mener akkurat det samme som deg!

Bare sånn for ordens skyld. Jeg er ikke interessert i lær, pisk, spanking, eller noen form for BDSM, wet sex eller scatting. Ei heller analsex...

Jeg går nok utenfor ditt og visse andre her, sitt bilde av "den norske personen som liker samme kjønn".

Kloffsk: Vel, jeg mener det er en legning. Dermed ingen "feil" på personen sånn sett.

Endret av Stoddart
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Pedofili er naturlig og har alltid forekommet også.

Betyr det at det er riktig?

Ingenting feil med pedofile.

Overgripere derimot...

Evolunert sett er det vel noe feil med dem, men det er det også kanskje med homofile, men det er forskjell på boiolgisk feil og FEIL, så ja du har rett så lenge pedofile ikke bryter loven er det vel ikke noe feil med dem, sånn i øyene til samfunnet.

Bare jeg som kverulerer, nothing to see move along.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Å så sint!

Er ikke du umoralsk?

Er ikke du pervers?

Er ikke du avviker?

Har ikke du en sykdom som vi bør bli kvitt?

Når ble du så fantastisk flott at du kan se ned på andre og snakke dritt om dem?

Se om du kjenner igjen denne:

Hvorfor er ikke denne tråden flyttet til humor eller lignende? Det er jo åpenbart at trådstarter kun ønsker å provosere eller latterliggjøre de som ikke har samme legning som seg selv.

Å så sint.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...