Gå til innhold

Slik ble homoparaden mottatt i St. Petersburg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jippi vold er løsningen på alt man ikke liker.

I tilegg er de homofile i mindretall i værden så ingen saueflokk her.

Også var det det dær med rævpuling, i grunnen mange hetrofile som faktisk ønsker dette blandt hetrofile par.

Men ja vold er nok løsningen.

Skjønner ikek hvorfor homofili skal vekke slike følelser for folk må da få lov til å velge sin livsstil uten å måtte få seg en på tryne, eller er vi blitt så sneversynte at...... ja du vet.

Lenke til kommentar

Jessda. Jeg både elsker og hater ytringsfrihet.

I forhold til tråder som dette, ikke seksualitet.

Jeg finner det spesiellt at undertrykkere ikke viser evne til å sette seg i rollen til den undertrykte. Og hvis de undertrykkerne undertrykkes klarer de ofte fortsatt ikke å se koblingen.

Endret av -Zeitgeist-
Lenke til kommentar

1. Det blir ikke flere unger om alle skal gå rundt å knulle hverandre i ræva samtidig som at samfunnet aksepterer det.

2. Det fører til dødelige sykdommer. Naturens logikk og jernvilje kan ikke kues.

1. Helt rett! Men lider jorden av for lite folk eller overbefolkning?

2. Men det fører vel HIV(blant oss heterofile) til også?

Endret av Ozelot
Lenke til kommentar

- Vi kommer ikke unna en del andre seksuelle fenomener, slik som jomfrufødsel. Hos bladlus og pinnedyr er alle hunner og legger egg som er genetiske kopier av seg selv. Men hvis forholdene blir dårlige, produserer avkom av to kjønn og får dermed stokket om på genene sine. Med slike dyr som sammenlikningsgrunnlag blir ikke homoseksualitet så rart lenger, sier designer Anne Hermansen.

Fra propaganden som runar postet.

Man drar altså inn tvekjønnede insekter for å normalisere det hos mennesker.

Endret av Gutten fra eventyret
Lenke til kommentar

Man drar altså inn tvekjønnede insekter for å normalisere det hos mennesker.

Du trekker kun ut det som «støtter» din sak, så jeg tar meg den frihet å sitere en annen del av artikkelen:

«Forskning på dvergsjimpansene, våre nærmeste slektninger i dyreriket, viser at hele arten er bifil.

Selv småfuglene, som har vært ansett som de rene dydsmønstre, tar seg stadig utuktige turer over til naboreirene, og meisene er verst. Væren sørger nok for sin rolle som befrukter for saueflokken sin, men foretrekker å hygge seg med mannlige partnere.

De to endene som flørter uhemmet med hverandre i ingressbildet til denne artikkelen, er to hanner som i følge de fugleansvarlige i en park i Malmö har holdt sammen i tre år.»

• Liker 1
Lenke til kommentar
1. Helt rett! Men lider jorden av for lite folk eller overbefolkning?
Jo, men jorden lider også av at helt feil type folk overforplanter seg.

2. Men det fører vel HIV(blant oss heterofile) til også?
Jau, stort sett blant kulturelt degenererte folk.
  • Liker 4
Lenke til kommentar

De har en homofil livsstil mener du?

Ja, det lever i monogame homofile "ektreskap" så vitt jeg vet er homofili i varierende grad observert i ALLE 5500 pattedyr arter og i de fleste fugle arter.

Dette er mye mer en homse sex, vi snakker om dyr av samme kjønn som velger å leve sammen ofte for resten av livet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...