k1ngkong Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Hei! Til høsten skal jeg ta opp igjen fag fra vgs på sonans og akademiet, men samtidig vil flytte hjemmefra. Hvordan skal man kunne finansiere dette? Det holder vel ikke å jobbe annenhver helg og i tillegg ha stpiend? Er det andre som har flyttet ut, tar opp fag fra vgs og jobber ved siden av? Trenger all hjelp jeg kan få! Lenke til kommentar
elib Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Du trenger virkelig ikke å ta vgs utdanningen på sonans. Hvis du skaffer deg bøkene du trenger og leser flittig, så skal eksamen gå helt greit, det har jeg gjort nå i vår og jeg sto fint på alle eksamene. Jeg kjenner noen som har tatt fag på sonans og de sier det er bortkastet penger. Gå inn på privatistweb.no bestill og betal 356 kr for hver eksamen du skal ta. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Du sier du skal ta opp igjen fagene, så da har du sikkert litt basiskunnskaper fra før. Jeg ville skaffet meg en jobb, og heller lest på egenhånd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå