Gå til innhold

Ny bærbar til en 3500 kr?

Anbefalte innlegg

hei :)

Fikk en tlf fra broren min nå nettopp. Og han er ute etter en ny laptop da hannes gamle er nå blitt ødelagt. Det han trenger er en som han i hovedsak kan arbeide med skolearbeid på.

Han nevnte at han hadde litt lyst å kjøpe spill på. Men det er ikke noe han egentlig bruker mye tid på. Han bruker dataen også veldig mye til film. Han koblet dataen til TVen (så hdmi) er et must.

Jeg har anbefalt han denne PCen http://www.netonnet.no/art/data/laptop/laptop-15---16-tom/asus-n53sv-sx513v/150159.3003/ . Som jeg har kjøpt. Jeg er veldig fornøyd med den. Men jeg tror egentlig han vil klare seg bedre med en billigere modell.

Det jeg er ute etter å finne er en PC til rundt 3500 kr hvor følgende kriterier står høyt:

-15 tommer skjerm

-bra skjerm (best mulig i den prisklassen)

-OK harddisk (ikke så mye mindre enn 500 ihvertfal)

-hdmi utgang

-ikke mindre enn 3 usb porter

-OK bygge kvalitet.

Og ellers selvsagt så gode komponenter som man får til den prisen (inkludert skjermkort)

Tanken var å komme med noen gode billige alternativer. Og så fortelle fordeler eller ulemper med begge kjøp. Om dere vet om gode/bedre PCer enn Asusen jeg linket til så er det bare å komme med forslag der også

Takker for alle eventuelle inlegg som er til hjelp :)

Edit: er det noen PCer som ikke skulle falle innenfor de krierier som er satt, men er et bra kjøp vil jeg selvsagt vurdere dem.

Endret av FnTor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Denne koster 4990 og vil kunne spilles på for en casual gamer som ikke spiller de nyeste titlene selv om f.eks Call of Duty Black Ops går i low.

ASUS U36Jc 13,3" HD LED GeForce G310,Core i3-380M,4GB RAM,500GB HDD,kamera,83 Wh batteri,BT,W7H

Maskina du har er jo strengt tatt en god maskin og absolutt verdt å vurdere, og for 3500kr så får man ikke noe som er spillbart annet enn kabal og hønngamle spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...