vikingkylling Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 For lite lyd? Jeg sliter med at musikken spiller i bilene (på lavt volum, riktignok) selv om jeg slår av radion. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Hva?!? Musikken er jo konge! Jeg har skrudd av alle kanalene bortsett fra 80-tallskanalen. Den er herlig! Lenke til kommentar
MrL Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Hmm ja det er såvidt jeg hører motorlyden. Forøvrig jævlig imponerende hvor bra det er å kjøre over biler(og forsåvidt folk ) med tanks! Bilene blir most akkurat der man kjører over! Nice Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Hva?!? Musikken er jo konge! Jeg har skrudd av alle kanalene bortsett fra 80-tallskanalen. Den er herlig! Det er nok ikke helt min stil. Jeg hører bare på den metall-kanalen. Men uanstt bør det da være mulig å skru av musikken? Og for å presisere er musikken når jeg skrur av radioen sjelden den samme jeg hadde når radioen var på. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 (endret) Hva?!? Musikken er jo konge! Jeg har skrudd av alle kanalene bortsett fra 80-tallskanalen. Den er herlig! Det er nok ikke helt min stil. Jeg hører bare på den metall-kanalen. Men uanstt bør det da være mulig å skru av musikken? Og for å presisere er musikken når jeg skrur av radioen sjelden den samme jeg hadde når radioen var på. Du er sikker på at det ikke er musikken fra andre biler i nærheten? Fikk meg nemlig en god latter da jeg ble jagd av en politibil som hørte på "Satisfaction" . Endret 18. november 2011 av malmern Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Kan ha vært andre biler, ja. Tenkte faktisk ikke over det. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Veldig mye feil med Saintsrow.com akkurat nå, Vikingkylling. Du kommer ikke inn på profilen din heller? Screenshot-funksjonen vil komme på i nær framtid ifølge Volition. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 (endret) Hahah, valgte zombie stemmen, og jeg regnet med at siden jeg har subtitles på så ville zombie-jibrish bli oversatt, men den ble jo ikke det ^^ Vet ikke om jeg skal la den være på, men jeg går jo glipp av litt av dialogen da. Endret 18. november 2011 av -Léon- Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 (endret) Lyst på auto-tune stemme slik som Zimos. Endret 18. november 2011 av Mahavishnu Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 En auto-tuned pimp var en stor win i mitt tilfelle xD Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 (endret) Ringer alltid Zimos eller Oleg når jeg trenger backup (de er morsomst), og ikke har tilgang på Saints-sqauden. Endret 18. november 2011 av Mahavishnu Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Veldig mye feil med Saintsrow.com akkurat nå, Vikingkylling. Du kommer ikke inn på profilen din heller? Screenshot-funksjonen vil komme på i nær framtid ifølge Volition. Jeg lagde en annen profil på saintsrow.com, og den funker helt fint. Problemet er at jeg ikke får linket den til kontoen jeg bruker på PS3. Screenshots funker helt fint i spillet, og de lastes opp helt fint. Men hvor i helv... lastes de opp til? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 (endret) Som jeg skrev, screenshot-funksjonen kommer snart. Ikke noe å beskymre seg over, bildene er lagret på serveren. De vil du få se når funksjonen kommer opp i nær framtid. EDIT: Testa å laste ned en karakter å ta den i bruk i spillet? Endret 18. november 2011 av Mahavishnu Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Ja, men får ikke prøvd nye folk om jeg ikke har linket til saintsrow.com. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Skjønner ikke helt hvorfor det skal være så vanskelig for deg. Bare skrev inn gamertagen min her og gikk helt fint ganske kvikt. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Aner ikke hva det er. Har prøvd å bruke gamertag fra PS3 og alle tre mail-adressene mine, men får bare at det er feil brukernavn og/eller passord. Lenke til kommentar
Laohn Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Dette spillet var ikke i nærheten av GTAIV. Grafikken er ganske langt under og hele greia er dårlig lagd egentlig. AI som bugger veldig ofte, dårlig lyd og animasjoner. Virket som noe som hadde kommet leeeenge før GTAIV. Mye man kan gjøre selvsagt men nei, fenget ikke meg Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Spillets mål er vel ikke akkurat banebrytende grafikk. De sikter vel heller til underholde framfor å vise fram hvor nydelig spillet ser ut. Selv om jeg synes spillet ser fint ut slik det er. Har ikke merket noe med at AIen bugger seg, lyden når man kjører biler er av og til litt buggy, men har ikke noe å si for min del. Liker animasjonen på folka og generelt alt. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 (endret) Bedre grafikk gir ikke automatisk bedre spill, og gameplayet her er mange mil foran GTA. Ergo foretrekker jeg Saint's Row 3. Endret 18. november 2011 av vikingkylling 3 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Lett, selv om GTA IV har bedre handling. Så er SR3 mye mer morsomt, og mye mer et rikere spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå