nipton Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=eN2-WSyRuO0 Saints Row: The Third is a nonlinear third-person shooter video game, being developed by Volition, Inc. and published by THQ. It is to be released on November 15, 2011 for Microsoft Windows, PlayStation 3 and Xbox 360. It is the third and final title in the Saints Row series, after the release of Saints Row 2 in 2008. As in Saints Row 2, the player controls the leader of the Third Street Saints. The game world is the fictional city of Steelport, and the story centers around the gang war between the Saints and The Syndicate, a rival criminal group. Hjemmeside: http://www.saintsrow.com/ http://en.wikipedia.org/wiki/Saints_Row:_The_Third Ser helt sykt morsomt ut. Glede mæææ! Over the top! xD Endret 25. juni 2011 av nipton Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 far out! Ser absolutt ut som et festlig spill litt på siden av alle de "seriøse". Liker tanken på et spill som tar det å oppføre seg absurd, helt på alvor. Det er altfor få slike spill. Noen som vet om det er noe multiplayerfunksjoner innbakt i dette? Lenke til kommentar
nipton Skrevet 9. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2011 http://www.co-optimus.com/article/5629/saints-row-the-third-multiplayer-dropped-in-favor-of-co-op.html Desverre. bare Co-op. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Haha, desverre er vel feil å si. Fordi multiplayeren i Saints Row 1 og 2 har vært noe skrekkelige greier, faktisk gangske jævelig hvis du prøver å fullføre spille når det kommer til achievements. Co-op`en er eneste nødvendig for Saints Row: The Third, med tanke på slik det ser ut til å bli. Saints Row: Money Shot har blitt avdekket. Arcade-tittel slik som THQ har lagd av Warhammer og Red Faction allerede, on-rail shooter (uten Kinect-støtte). En achievement-liste har også blitt postet på nettet, hvor det står du får med to ting over i Saints Row: The Third. Noe utstyr og en bike. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Nå kjenner jeg suget etter SR:TT er på vei. Noen som vet noe om musikken i spillet? SR2 hadde f.eks. Boy George, A-ha og Simple Minds som var helt awesome å høre på mens du kjørte rundt. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Håper ikke PC-porten blir like ræva som Saint's row 2, som var så så uspillbart at man pokker meg kan lure på om de kan ha engang testet spillet før de ga det ut. Spillet er forøvrig allerede lekket til PC, dog ikke cracked enda. Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Låner tråden for å poste denne: http://uk.gamespot.com/event/codes/saintsrow-ps3-uk/ - Det er spesielt for de som er utålmodig - Lek rundt og lag deg en karakter! - Last det opp på din konto på saints row's offisielle nettside Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Saints Row: The Third Review Lenke til kommentar
samco Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Fikk spillet i går har ikke testa det ut ennda blir sikkert ikke noe før skyrim er ferdig eller en pause fra det Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Platekompaniet sa de har sendt Saint's Row 3 i dag (til PS3, btw), så jeg har det nok i morra eller på mandag. Men skulle det ikke komme neste fredag? Vanligvis ville jeg jublet, men fikk Skyrim i dag, og hadde tenkt å ta langhelg neste helg og barrikadere meg inne med Saint's Row. Jaja, får vel bygge barrikade denne helgen og la den bli stående. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Tror det har release den 15. november, som vil si på tirsdag. Lurer litt på om jeg skal bestille fra Gamezone og få med de solbrillene. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Liker soundtracket. Mye jeg likte mer eller mindre. Som Odd World Future (og Tyler, the Creator), Miike Snow, Sleigh Bells, Deftones, Talk Talk, Black Keys, Kanye West, Deadmau5, Digitalism, Ratatat, Mastodon, Opeth, The Dillinger Escape Plan, Faith No More o.s.v. Relax av Frankie Goes To Hollywood, og en Bonnie Tyler-låt er en av de kleine låtene med nå. :!: Det kommer også 3 expansion-packs til SR3 (kom 2 stk til SR2) Genkibowl VII (available January 2012) The Trouble with Clones... (available Spring 2012) Gangstas in Space (available Winter 2012) Lenke til kommentar
MrL Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 (endret) For oss PC-spillere lyder det bra: First, I want to point out that, unlike the PC version of Saints Row 2, Volition did all of the work in house. They recently admitted that the port of SR2 was less than ideal, but the PC version of Saints Row The Third is everything that the console version is and more. Alle anmeldelser ligger nå mellom 84-88% så det ser ut til at vi har et morsomt spill i vente Endret 15. november 2011 av MrLG Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Haha, herregud for et spill Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Elskbart spill altså xD Kul intro og alt er bare kult kult xD Gleder å leke meg med pre-order greia, den bilen var bare genial, suger opp folk så skyter man de ut med kanonen Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Jeg hater virkelig anmeldelser som vektlegger at historien til SR3 er så dårlig. Jesus, det er liksom serien. Mye over-the-top morro og slikt. Gametrailers sin anmeldelse syntes jeg var utrolig tragisk. Og gjorde ikke stort syntes jeg enn å fremheve dem som snobber synes jeg. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Kan noen si om det er med mange forskjellige fly i spillet? Jeg har sett det VTOL-flyet i trailerne. Jeg og en kompis har sikkert flere hundre timer i coop fra SR2 hvor vi fløy og landet overalt. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Uhm, når/hvordan får jeg tilgang til Professor Genki stuffet? Forhåndsbestillte på Steam. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Da er det dekryptert på Steam (gikk sånn 3 min. ). Da er det bare å vente til jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Uhm, når/hvordan får jeg tilgang til Professor Genki stuffet? Forhåndsbestillte på Steam. Har ikke prøvd alt, men du få en del ting (Vehicle Drop, f.eks) via mobilen og skifte klær osv i huset ditt og (endelig!) i klesbutikker. Kjip at man før måtte kjøpe klær i butikken, og så dra helt tilbake til huset for å skifte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå