thrice Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Bertoni er OK. Har en skjorte fra white kolleksjonen som er veldig god i forhold til prisen. Kjøpte den for å bruke på fest osv for et par år siden, og den er fremdeles fin. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Ok, brukte nok feil ord der, mente bare at kvaliteten på stoffet i dressene er veldig bra. De jeg har er i hhv 130 og 140 superfine 100% merino ull, ikke verst det til den prisen. Til den som spurte om passform sammenlignet med Bertoni så er det to vidt forskjellige verdener. Hadde en 2-dagers shoppingrunde etter dress i Oslo hvor jeg utgangspunktet ikke hadde satt noen begrensning på pris men altså endte opp med dress fra menswear fordi jeg likte passformen på de best, men igjen - dette er jo en smaksak. Tidligere har jeg stort sett brukt dresser fra Tiger, Armani og Boss. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Skjorten jeg har fra Bertoni har alt for liten krave. Lenke til kommentar
2cool Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Ettersom du er tiny burde du vel ha en kort størrelse. Str. 92 eller noe (kort 46). Prøv en M&M dress fra Oscar Jacobson i F-line, str. 92! Koster vel rundt 4000,- Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 En kort størrelse? Lengde på armer og ben er det som er enklest å legge opp. Lenke til kommentar
Armador Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 de har kortere torso også. Og er derfor bedre proporsjonert dersom han er lav. Blir penere enn å legge opp... Lenke til kommentar
fkm Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 En kort størrelse? Lengde på armer og ben er det som er enklest å legge opp. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 En kort størrelse? Lengde på armer og ben er det som er enklest å legge opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå