bergangster Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Jeg kjøpte en g73sw for et par uker siden fra dustinhome, men ser at g74sx nå er tilgjengelig, og leveres med oppgraderingen nvidia gtx 460m til gtx 560m, samtidig som den nye er litt lettere. Jeg har fortsatt litt tid igjen av angrefristen - bør jeg benytte meg av denne? På mpx.no er g74sx bare 300 kr dyrere enn hva jeg ga for min g73sw. Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 den yter betraktelig mye mer enn g73sw, så ja, bytt til g74sx Lenke til kommentar
thomit Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 (endret) Det er svært få som vet noe om den nye Gx4-serien til Asus ennå. Forhåpentligvis har de ikke laget en maskin som er dårligere enn Gx3-serien, men det vet vi ikke ennå. GTX 560M er bare litt kraftigere enn GTX 460M, og har samme eller litt bedre egenskaper når det gjelder strømforbruk og varme - men om støy og kjøling, og byggekvalitet er like bra som på Gx3, gjenstår å se. Endret 25. juni 2011 av thomit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå