youtube Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 På DVD-maskinen vi eier nå, så er det en USB-port vi jevnlig bruker til å se på film fra den eksterne harddisken min med 1TB(terabyte) plass. Problemet er at kapasiteten til DVD-spilleren er begrenset, så kun de øverst listede filene på opptil rundt 500GB (tror jeg) vises på tv-skjermen. Filer jeg vet jeg har lagt innpå, dukker ikke opp fordi DVD'en rett og slett ikke kan prosessere alle filene. På grunn av dette, må jeg prioritere bort filer fremfor å la noen forsvinne. Jeg ville vært høyst takknemlig dersom noen vet om det går an å få kjøpt en DVD-spiller som har kapasitet til 1TB eller mer..? Lenke til kommentar
mGrytbak Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 (endret) Jeg vil ikke brukt en dvdspiller til dette formålet, når du allikevel skal kjøpe ny. Jeg kan anbefale deg følgende produkter, hva som er best til ditt bruk, må du nesten vurdere selv. -AC Ryan PlayOnHD 2 (1095,-) -Boxee Box (1749,-) -WDTV (Western Digital TV) (599,-) Personlig tror jeg WDTV boksen, forøvrig den billigste er den du kanskje burde lande på med mindre du trenger boksen til å gjøre mer en å spille fra en harddisk. Endret 25. juni 2011 av mGrytbak Lenke til kommentar
youtube Skrevet 25. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2011 Jeg vil ikke brukt en dvdspiller til dette formålet, når du allikevel skal kjøpe ny. Jeg kan anbefale deg følgende produkter, hva som er best til ditt bruk, må du nesten vurdere selv. -AC Ryan PlayOnHD 2 (1095,-) -Boxee Box (1749,-) -WDTV (Western Digital TV) (599,-) Personlig tror jeg WDTV boksen, forøvrig den billigste er den du kanskje burde lande på med mindre du trenger boksen til å gjøre mer en å spille fra en harddisk. Tusen takk for svar Jeg skal se på de forskjellige maskinene, og ta det derfra. Bra jeg ikke bare kjøpte meg en ny DVD-spiller, siden jeg har nesten alle filmene mine på ekstern harddisk.. Lenke til kommentar
mGrytbak Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Ikke noe problem! Ta kontakt om du trenger noe mer hjelp til valg e.l Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå