NotoriousBIB Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Når jeg prøver å spille spill online på PS3'en, så restarter ruteren min med engang. Ruteren er ZyXel P-2602HWT-F3. Jeg har prøvd med både wifi og kabel, men det fungerer ikke. PlayStation Store fungerer, men det er når jeg skal spille et spill online problemet kommer. Noen som vet hvordan jeg kan fikse dette, eventuelt hvilke porter jeg må åpne? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Når jeg prøver å spille spill online på PS3'en, så restarter ruteren min med engang. Ruteren er ZyXel P-2602HWT-F3. Jeg har prøvd med både wifi og kabel, men det fungerer ikke. PlayStation Store fungerer, men det er når jeg skal spille et spill online problemet kommer. Noen som vet hvordan jeg kan fikse dette, eventuelt hvilke porter jeg må åpne? Hvis ruteren restarter pga et spill så er det nok overbelastning antar jeg, sjekk hvilken tilkoblingstype du har via PS3 kontrollpanelet (Nat type 2 - 3 etc) og si ifra her. Lenke til kommentar
NotoriousBIB Skrevet 25. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2011 Når jeg prøver å spille spill online på PS3'en, så restarter ruteren min med engang. Ruteren er ZyXel P-2602HWT-F3. Jeg har prøvd med både wifi og kabel, men det fungerer ikke. PlayStation Store fungerer, men det er når jeg skal spille et spill online problemet kommer. Noen som vet hvordan jeg kan fikse dette, eventuelt hvilke porter jeg må åpne? Hvis ruteren restarter pga et spill så er det nok overbelastning antar jeg, sjekk hvilken tilkoblingstype du har via PS3 kontrollpanelet (Nat type 2 - 3 etc) og si ifra her. Nat type 2 står det Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Nat type 2 står det Med Nat type 2 så skal du egentlig ikke ha noen problemer med å koble til nettverket så problemet ligger nok i ruteren. Se om det kan hjelpe å sette en vifte til å blåse direkte på den. Lenke til kommentar
NotoriousBIB Skrevet 25. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2011 Når jeg skrur av upnp så fungerer det. Hvordan kan jeg løse det da uten å skru den av og på hele tiden? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Hvis det ikke er relatert til varme, så ville jeg prøvd en reset av routermodemet. Det skal ikke oppføre seg slik.... Noen løsninger: - forwarde porter til PS3 manuelt, - bytte routermodem hos ISP - bridge modem (og sette en god router med UPNP bak). Ser ut til at de fleste spill bruker port 5223, 3478, 3479, 3658 med PS3. http://portforward.com/cports.htm Lenke til kommentar
NotoriousBIB Skrevet 25. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2011 Fiksa det, skrudde av upnp på ps3en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå