Gå til innhold

På jakt etter kabinett som holder støvet ute

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har gått lei av å rense pc'en min for støv hver måned, og jeg leter nå etter ett kabinett som kan holde støvet ute. Har sett litt på reviews osv men har ikke funnet noe kabinett som gjør det jeg trenger. Det jeg trenger er ett som har støvfilter, støtter ATX + ett 6970 skjermkort fra HIS. Må klare å holde støvet skikkelig ute, å ikke slippe det igjennom støvfilteret så det bare tar opp litt. Har prøvd alle mulige slags løsninger (inkludert støvfilter fra Clas Ohlson. Bør helst være stillegående. Bør også helst være midi-tower da jeg drar på LAN's og ikke orker å drasse med meg ett bigtower. Tar imot alle forslag, prisklassen er opp til 1k.

Edit: Fant ett ved navn Bitfenex Survivor, ser rått ut, noen som vet om det er støvfilter i front på det?

Takk,

Michael

Endret av MichaelSJ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har allerede ett overtrykk i det som jeg har nå (Antec Dark-Fleet 85). 4 vifter som blåser inn og 3 som blåser ut. Burde jo være overtrykk da?

Edit: Har sett litt på BitFenix's sitt Survivor kabinett, ser bra ut, noen som vet om det er støvfilter i front på det? Har søkt på alle mulige slags sider.

Endret av MichaelSJ
Lenke til kommentar

Jeg har ikke kabinettet selv, men en venn av meg hadde det. Helt grei luftflyt, så lenge du har ryddet kablene dine. Temperaturene blir uansett forskjellig, da folk har forskjellig maskinvare. Om du får mye støv i maskinen selv med støvfilter er det kankje smart å støvsuge litt oftere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...