VwDaniel Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Har hatt pappaperm i 2 uker nå å har da fått sett litt av hva som går på tv menst eg ellers er på jobb.. . NRK1 sender en fantastisk morsom tysk serie som heter berlin berlin men eg finner ingen plasser den er å få kjøpt, må nesten vere norsk tekst på også da tysken min ikke er helt tipp topp Lenke til kommentar
Titanica Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Har hatt pappaperm i 2 uker nå å har da fått sett litt av hva som går på tv menst eg ellers er på jobb.. . NRK1 sender en fantastisk morsom tysk serie som heter berlin berlin men eg finner ingen plasser den er å få kjøpt, må nesten vere norsk tekst på også da tysken min ikke er helt tipp topp Jeg sjekket forumet til Berlin Berlin på IMDB, og der stod det at amazon.de selger serien på DVD, men der er det kun tysk(språk + teksting). Du blir muligens veldig flink i tysk da... Lenke til kommentar
VwDaniel Skrevet 26. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2011 Takker for svar , hehe eller får min egen tolkning på det hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå