Gå til innhold

[Løst] Feil ved partisjonering av disk.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forstod at jeg skulle boote den ifra en cd eller stick.

Men fikk til å partisjonere disken, brukte et annet program. Men nå har jeg et annet "problem" med at den er fryktelig treg, mener at jeg ikke kan se en film som ligger på den nye disken uten at den hakker.

Lenke til kommentar

Har du model-type på din hovedkort? slik at vi ser litt på det med chipset, og andre relevante detaljer?

-Har du installert sp1?

Ellers ser jeg fra din diskbehandling bilde, at du har enten klonet hoveddiskene dine eller installert Windows mens diskene var initialisert med en old diskpart versjon. Ikke noe med samsung problemet ditt, men som merknad.

Du er og klar over, at din system disk er ikke den samme med den du har Windows 1. Det betyr at du er avhenging av begge diskene for å boote, dvs, disk nr 1 og disk nr 2. Det kan fikses, men hvis du for en eller annen grunn, kommer til å installere Windows på nytt, husk å ha kun en disk tilkoplet under installation, OG at du sletter aller partitioner, før du går videre med installation.

Lenke til kommentar

Har du model-type på din hovedkort? slik at vi ser litt på det med chipset, og andre relevante detaljer?

-Har du installert sp1?

Ellers ser jeg fra din diskbehandling bilde, at du har enten klonet hoveddiskene dine eller installert Windows mens diskene var initialisert med en old diskpart versjon. Ikke noe med samsung problemet ditt, men som merknad.

Du er og klar over, at din system disk er ikke den samme med den du har Windows 1. Det betyr at du er avhenging av begge diskene for å boote, dvs, disk nr 1 og disk nr 2. Det kan fikses, men hvis du for en eller annen grunn, kommer til å installere Windows på nytt, husk å ha kun en disk tilkoplet under installation, OG at du sletter aller partitioner, før du går videre med installation.

Dette merket eg når jeg prøvde å kun starte disken med Vista på. Men godt å se hva grunnen var til det for jeg hadde ikke en anelse.

Planen min var egentlig å få Samsung disken opp å gå, for å så kopiere alt jeg trengte over på den og så formatere C:

Hovedkort: EVGA nForce 680i

http://www.hardware.no/artikler/evga_nforce_680i_sli/33847/1

Bruker servicepack 2

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...