tom waits for alice Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Windows 7 oppdager ikke min Magic Mouse. Har ggoglet litt og funnet et par omstendelige oppskrifter samt en uoffisiell patch. Men også en side som sier at det skal virke i nye versjoner av BootCamp. Siden min er så ny som den kan få blitt (lastet ned i går kveld) så lurer jeg litt på det. Noen som har prøvet og har noen råd og tips? Geir Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 4. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2011 Til info: Fant etterhvert ut at det virker hvis jeg bare klikker en gang, et eller annet sted på skjermen. Samme gjelder ute i oppstartsdisk-valget. Så snart jeg har klikket så "oppdages" musen og markøren flytter seg. Kanskje jeg mangler en setting som husker den fra gang til gang... Geir Lenke til kommentar
fjerten95 Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Magic mouse er laget for Mac og er kun kompitabel med Mac. Den er ikke laget for å fungere med windows. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 5. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2011 Og allikevel så fikk jeg den altså til å virke. Det vil si klikk og scroll, som er de tingene man trenger mest. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå