Gå til innhold

fra bærebar til stasjonær? og bra nokk?

Anbefalte innlegg

så, jeg har tenkt å kjøpe meg ny pc... bruker en skolepc som jeg fikk av skolen for 3 år siden eller noe slikt.. begynner på vidregående nå:p

http://lastopp.no/3/1351fa0ef6bb0279d446127f8ecce511.jpg

( der er bilde av hvordan ting pcen min har nå).

vil ha en pc som har minimum:

APB

System Requirements* GD Hardware Rating Diff

Intel Processor - Core 2 Quad Q6600 2.4GHz Add your rig to profile

AMD Processor - Phenom 9850 Quad-Core

Nvidia Graphics Card - GeForce 8800 GTS Add your rig to profile

ATI Graphics Card - Radeon HD 3800 series

RAM (Memory) - 4 GB

Hard Disk Space - 15 GB

Direct X - 9

siden skal kunne spille blandt annet det spillet..

så er spørsmålet, tips? og vet noen hvor mye dette vil koste?

( og hvordan kan jeg overtale foreldrene mine til å bruke litt av pengene mine på dette??)

Endret av krix
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det meste vil kunne spille det spillet du poster minimum requirements til.

Anbefaler at du tar en titt på denne tråden.

Jeg overtalte foreldrene mine engang, ved å gradvis skru opp alle viftene på gamle PC'en min til 100%, så sa jeg "vannkjøling er mye stillere!" plutselig var de veldig keene på å la meg kjøpe :thumbup:

• Liker 1
Lenke til kommentar

det avhenger av deg det ossen person du er og ossen person foreldrene dine er :p

er du data avhengig som bruker mye tid med dataen og mener det er en viktig ting så gjør det saken mye enklere ;)

er foreldrene dine veldig strenge med at du ikke for bruke ei krone med mindre det er til utdanning elelr billappen eller slike must have ting så blir det vanskeligere.

er foreldrene dine mer snille med at de gir deg lov til å bruke på det du mener er viktig og syntes det er fornuftig nok selv så er det mye enklere ;)

er foreldrene dine slik at de oppgradere ting selv elelr er de slik at de sitter enda med CRT tv (gamle typen) og møbler fra 1800 tallet bare fordi det enda virker og ikke blitt ødelagt eller har de kjøpt nye ting for de vil ha nytt og det andre er gammalt?

disse tingane utgjør helt om hvordan du skal spørre de eller overtale de, er de snille og holder seg oppdatert så er det bare å spørre rett fram og si at det er viktig for deg (spesielt hvis du bruker dataen mye)

er de mer vanskelige og gammeldagse og du ikke bruker maskina så mye så blir det straks veldig mye verre og du må finne på noe som gjør dataen til en viktig og fornuftig ting i dems øyne ;)

du kjenner dem best så du bør vite disse tingene ;)

Lenke til kommentar

tenker liksom at den jeg har naa, blir bare til skole, mens min muligens nye, blir til spilling.. men jeg kan tjene 17 000 aaret i sommerjobb, og skal kanskje faa meg en annen jobb ogs[...

hvor mye skal jeg bruke paa en pc? konf penger eller hvordan?

Lenke til kommentar

da kan du forklare at mange av dine venner gamer og med en ny og bedre pc så kommer du til å game mye mer og spille sammen med vennene dine,

også kan du au si at med en skole pc og en gaming pc så er det mye bedre å holde skole pc`en ryddig og grei og kun fokusere på skolen mens på gaming pc`en kan jdu ha alt det andre rotet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...