power Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 God dag. Jeg vil stille et lite spørsmål ang. Microsoft sin minesveiper. I matpausa ble jeg ferdig før tiden og gikk tilbake til pcen min.. Og satte i gang minesveiper. Jeg slo på ekspert mode.. En ekspert er vel en som klarer det som er forventet, og finner alltid en løsning.. Men da må jeg spørre. Hvordan i helsikke har Microsoft ment at en ekspert skal løse denne: Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 på ekspert-mode er det alltid minst ensom du må gjette på. Man skal ikke greie det *hver* gang Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Det er alltid gjetting på ekspert. Lenke til kommentar
power Skrevet 31. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2003 Da mener jeg det er feil å kalle det eskpert mode.. Ærlig talt.. Når man setter på en mode for en ekspert.. Så skulle man tro den var igjennomførbar ved å bruke de genrelle reglene i minesveiper... De skulle jo kallt det "Gjette" mode eller noe.. Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Da mener jeg det er feil å kalle det eskpert mode.. Ærlig talt.. Når man setter på en mode for en ekspert.. Så skulle man tro den var igjennomførbar ved å bruke de genrelle reglene i minesveiper... De skulle jo kallt det "Gjette" mode eller noe.. Med det argumentet, hvordan i helvette skal du starte spillet da? Lenke til kommentar
power Skrevet 31. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2003 Da mener jeg det er feil å kalle det eskpert mode.. Ærlig talt.. Når man setter på en mode for en ekspert.. Så skulle man tro den var igjennomførbar ved å bruke de genrelle reglene i minesveiper... De skulle jo kallt det "Gjette" mode eller noe.. Med det argumentet, hvordan i søren skal du starte spillet da? Reglen er man alderig treffer en mine på første forsøk.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå