OHJohansen Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Med LGs passive teknologi koster ikke 3D-brillene deg mer enn femti kroner stykk. Men er bildekvaliteten bra nok? Test: LG 42LW550W Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Fin test, men noen skriveleifer har sneket seg inn. Blandt annet en i konklusjonen. "Men hver oppmerksom på at 3D-briller ikke følger med i esken, og må derfor kjøpes utenom." "Ønsker du deg en designbombe av de sjeldne og er villig til betale for det" Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 på kino synes jeg at 3D blir litt mørkt... siste filmen jeg så var Thor 3D. følte at jeg gikk glipp av masse nydelige effekter pga lite lys fra filmen :S blir det det samme på denne TVn? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Lysstyrken kan du vel stille inn. Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Passive briller er tingen. Man lipper alt styret med å lade brillene og ikke minst oppbevare brillene som juveler, fordi de koster en formue. Passive briller er familievennlig med tanke på risikoen for å miste de i gulvet, slitasje og hard bruk. Nye passive koster jo bare 20-50 kr stk. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Kanskje sjekke egne skriveferdigheter selv før du kommenterer Neppe...? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Kanskje sjekke egne skriveferdigheter selv før du kommenterer Neppe...? Ehh. Ja, tenk om det snek seg inn en skrivefeil på forumet, større krise det enn en skrivefeil i en artikkel.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg