Gå til innhold

Xbox vs. PS3 for UFC Undisputed

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er litt som å spørre hvorfor noen liker Toyota og andre Nissan...og her på forumet blir det bare bråk av å spørre slikt.... :p

Jeg eier begge maskiner og hva som står i en butikk med et spill i er akkurat det samme for meg, men kommer nok en haug av glupe kommentarer utover dagen om hvorfor X er bedre en B som er helt på tryne. :D

EDIT: Det som kan være enkelt for dere i butikken med tanke på kontrollere om dem ikke skal være kablet er å gå for X360 da en skifter batteri og er klar igjen. Mens på PS3 må en lade den opp...men da er en avhengig av å kjøpe batterier.

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Tipper butikken ikke har kontrollen løst så den vil nok (eller har muligens uansett) muligheten til å være kablet.

Jeg ville valgt konsollen som har det beste spillet, siden multikonsoll spill oftest ikke er like på begge konsollene. Eier ps3, box og wii og kjøper alltid multikonsoll spillet til maskinen som yter den best.

Finner ikke noe info på ufc 2010, men xbox versjonen stakk av med seier på www.lensoftruth.com hva gjaldt 2009 versjonen (grunnet små grafikk forskjeller), men forskjellene var ikke store.

Jeg hadde testa fullversjonen av spillet på begge konsollene og satt det opp på den som lastet det kjappest. Ps3 kontroller vs xbox 360 kontroller er ett fett for min del.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...