Fightshop Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Vi tenker og sette opp en konsoll-stasjon i butikken vår for UFC undisputed og lurer her på hva folk på forumet har av grunner til og velge PS3 eller XboX til dette formålet. Forslag, argumenter og ideer mottas med takk Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 (endret) Er litt som å spørre hvorfor noen liker Toyota og andre Nissan...og her på forumet blir det bare bråk av å spørre slikt.... Jeg eier begge maskiner og hva som står i en butikk med et spill i er akkurat det samme for meg, men kommer nok en haug av glupe kommentarer utover dagen om hvorfor X er bedre en B som er helt på tryne. EDIT: Det som kan være enkelt for dere i butikken med tanke på kontrollere om dem ikke skal være kablet er å gå for X360 da en skifter batteri og er klar igjen. Mens på PS3 må en lade den opp...men da er en avhengig av å kjøpe batterier. Endret 25. juni 2011 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Tipper butikken ikke har kontrollen løst så den vil nok (eller har muligens uansett) muligheten til å være kablet. Jeg ville valgt konsollen som har det beste spillet, siden multikonsoll spill oftest ikke er like på begge konsollene. Eier ps3, box og wii og kjøper alltid multikonsoll spillet til maskinen som yter den best. Finner ikke noe info på ufc 2010, men xbox versjonen stakk av med seier på www.lensoftruth.com hva gjaldt 2009 versjonen (grunnet små grafikk forskjeller), men forskjellene var ikke store. Jeg hadde testa fullversjonen av spillet på begge konsollene og satt det opp på den som lastet det kjappest. Ps3 kontroller vs xbox 360 kontroller er ett fett for min del. Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Hva slags butikk er dere ? Om dere selger spill ville jeg valgt PS3 for dette, da PS3 står mye sterkere her i landet enn hva Xbox 360 gjør, så mer folk vil fatte interesse for å teste det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå