JZA Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Er dette den ultimate laptop ? Hvor mye mer må man evt betale, for å få noe som er like bra fra en annen leverandør. Det er mulig jeg har en kontakt som kan skaffe meg Compaq veldig rimelig, evt hvilken modell burde jeg gå for da. Han hadde skaffet en av de over 20000 modellene til 13000. Er dette noe og ha for en student ? Blir ikke maskinen veldig stor og tung da ? Egentlig hadde jeg tenkt til å kjøpe en laptop som erstatter for den stasjonære, men det er jeg blitt anbefalt her på formuet å ikke gjøre ? Resultatet blir vel da at man ikke kan kjøre det nyeste av spill ? Lenke til kommentar
MrNielsen Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Hva skal den bærbare brukes til? Dette bestemer alt, og selfølgelig hvor mye penger skal du legge i den. Lenke til kommentar
JZA Skrevet 31. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2003 Den skal brukes i studier, på reiser med toget til og fra oslo, sånn ca en time. Skal helst ikke koste så mye over 10000 kroner, selger min stasjonære og regner med å få en 3 - 4000 kroner for den. Helt vanlig bruk det Word, Excel, Powerpoint. Surfing avspilling av mp3, tenkte også å prøve meg på noe lydredigering, men hadde hatt moro av å kunne kjøre de aller nyeste spillene. Gjerne et kort som støttet 3DFX. Spilte litt cs før. Lenke til kommentar
sinatra Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Skal du kjøre de aller nyeste spillene og størrelse osv ikke spiller noe rolle får du elitegroup 732 for ca 12k. Skal du bare spille cs vil jeg si at en dell 500m holder...Den ligger vel på ca 10k nå...ialefall den jeg bestilte...betalte 9 695kr for min dell 500m + 14.1" TFT SXGA+ (1400x1050) (+558 kr) - Intel® Pentium® M prosessor - 1,4GHz (+301 kr) - 40GB Ultra DMA/ATA 100 (+290 kr) denne skal brukes til mp3, inet, film og spill ( cs og war3 ) Kjøpte den i hovedsak fordi jeg reiser i militæret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå