Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

en liten del av meg er jente

Anbefalte innlegg

er en gutt som er 15 år men en liten ting av meg er jente. eg vet ikke hva eg skal gjøre.

eg trur at 45% av meg er jente i personligheten og det ødeleger meg. er det noe eg kan gjøre for og få ut den delen

ps: kansje feil plass og sette posten men eg fant ikke bedre

Endret av swet
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, hvorfor få den ut?

Du er deg, og det er det ingen andre som kan være.

Vær heller glad i deg selv og sett litt pris på at du ikke er kjedelig.

EDIT: Så i forgår at de hadde veldig rimelige sommerkjoler for barn på Europris. Lurer litt på om jeg skal kjøpe meg en slik en, for å trø den kjapt på meg neste gang det kommer en sint nabo på døra.

...i det minste får jeg skjalta hue hans over i et annet og uventa spor.

Endret av Hippocleides
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Bytt kjønn med engang! lulz-OT.

Men seriøst, alle har da en liten "jente" del i seg. Ingen er 100% macho.

Lenke til kommentar

Bytt kjønn med engang! lulz-OT.

Men seriøst, alle har da en liten "jente" del i seg. Ingen er 100% macho.

Churck Norris disagrees!

anywhos kan jo prøve å smake litt penis. Se om det faller i smak.

men fra spøk til alvor. Er et vanskelig tema og ganske tabu å snakke om som mann. Skulle likt å si at du burde ha en venn man kunne snakke med slikt om, men anbefaler nok at du ikke gjør det. Potensialet for blowback er for stort.

Ta tida til hjelp. Kom deg gjennom puberteten og om du føler at det blir veldig tungt å bære så gå til sykesøstra de eller fastlegen din og spør om å få henvisning til psykolog. Ikke for at det "er noe galt med deg", men fordi du da for en trygg arena hvor du kan snakke om hva du føler og går gjennom uten at du skal frykte for at det du sier skal bli brukt mot deg nå eller senere. Og de kan fungere som en guide og støtte person, mens du kjenner på om du kanskje er en transeperson eller bare går gjennom en fase.

Om det skulle være slik at du begynner å lure på hva dette med transepersoner er anbefaler jeg deg å sjekke ut:

http://www.ftpn.no/forum/default.asp

det er en link til foreningen for transepersoners nettfelleskap. Der er nok oddsen en del høyere for at du kan få litt mere serøse svar.

Håper posten ikke ble litt hjelpsom.

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Jeg regner med at du er født av moren din, så i teorien er du 50% kvinne. Smak litt på det.

Du må først og fremst spesifisere hva du mener med kvinnelig personlighet. Blir du tiltrekt av gutter? Da er du i tilfelle bi- eller homofil. Hvis går mer på på interesser og væremåte, så skal du slå deg til ro med at alle er forskjellige. At du er interessert i klær og mat betyr ikke at du er en kvinne fanget i en mannskropp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...