Odesseiron Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Det går som kjent fortere i nedoverbakke. Les hele saken Lenke til kommentar
Mys1 Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Er det her bare bilspill eller kan du være "menneske" i åpen-verden? Lenke til kommentar
PheIix Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Jeg, kompiser og slektninger var vel av de få som hadde det veldig moro med multiplayer delen i driver 2. Var utrolig nervepirrende å frakte flag fra en ende til en annen mens den andre prøvde å forpurre planen ved å kræsje i deg og ta flagget til sin base i stedet. Var alltid like spennende siden den som hadde flagget kjørte litt saktere. Håper vi får se en slik mp modus igjen, for det var utrolig kult. Gleder meg egentlig til driver jeg, håper at det skal bli like stort som Driver (1) var når det kom ut. Lenke til kommentar
Redhead93 Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Gleder meg egentlig til driver jeg, håper at det skal bli like stort som Driver (1) var når det kom ut. Enig! Jeg har savnet en verdig oppfølger helt siden jeg spilte Driver 1 som liten unge på min gode gamle Playstation 1 1 Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Tror jeg skal kjøpe dette spillet om enn bare fordi det ser ut som et kosespill for de som liker bilspill som holder seg til et realistisk bymiljø og ikke bare (de etterhvert for min del) trøtte bilspillene med baner osv. Byen i Mafia II var ikke helt på størrelsen med det jeg hadde håpet i så måte, selv om den var ok, dette er nok bedre for min del. Lenke til kommentar
zyaN Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Dette blir konge! Elsker de gamle Driver-titlene, og det skal bli en glede å spille dette igjen. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Husker jeg skaffa meg en ryddejobb på et hotell med noen kompiser bare for å få råd til en PSone og Driver 2. Storkosa meg i utallige timer med det spillet. Håper dette kan puste liv i serien igjen. Det ser jo litt lovende ut så langt. Får se hva Gamer sier om spillet når den tiden kommer. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Jeg synes du vrir litt på historien her, driver 1 var hovedsaklig et PC-spill. Beste beviset var den ekstremt lave kvaliteten på PS versjonen kontra PC versjonen(vertfall hvis du hadde et 3dfx kort og kunne kjøre spillet i glide). Det var også langt flere bugs på PS versjonen. Selv om PS versjonen av driver var blandt de bedre spilla på PS(og jeg mener at IGN ga det en pris for best PS1 game eller noe en gang), så er det et PC spill med en PS-port. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 "Vi har spilt burnout og da er det veldig veldig veldig viktig å ha boost funksjon" Lenke til kommentar
SoiRaM Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Ser jo interesant ut gjenstår det bare å teste Lenke til kommentar
MultiForce Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Kommer sikkert til å kjøpe det, men får litt angst når jeg kun ser timed missions. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Det første Driver spillet er jo legendarisk! Godt å lese gode ord om denne tittelen ihvertfall Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Hvorfor oppfører pedsene seg urealistisk? Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Jeg regner med at spillet støtter ratt og pedaler samt manuell gir, tragisk dersom dette ikke er tilfellet. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Hvorfor oppfører pedsene seg urealistisk? Fordi det er et spill? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Hvorfor oppfører pedsene seg urealistisk? Spillet satser vel på å unngå 18 års grense ved å ikke la spilleren drepe noen, noe som kan føre til at folkene må ty til urealistiske bevegelser for å unngå en Mustang som kommer fykende i hundre og helvete. Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Jaja, leste at spillet IKKE har støtte for ratt og pedaler, blir bare å glemme det da for min del. Herregud sier jeg bare, nei skuffende dette. Lenke til kommentar
PheIix Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Jaja, leste at spillet IKKE har støtte for ratt og pedaler, blir bare å glemme det da for min del. Herregud sier jeg bare, nei skuffende dette. Det var faktisk ganske skuffende å høre, men vet du om dette gjelder samtlige plattformer eller om det bare gjelder f.eks. konsollene? Høres jo litt rart ut at de skal slippe et bil spill uten støtte for ratt og pedaler da... Jeg som så fram til å finne noe mer å bruke G27'en min på Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Jaja, leste at spillet IKKE har støtte for ratt og pedaler, blir bare å glemme det da for min del. Herregud sier jeg bare, nei skuffende dette. Det var faktisk ganske skuffende å høre, men vet du om dette gjelder samtlige plattformer eller om det bare gjelder f.eks. konsollene? Høres jo litt rart ut at de skal slippe et bil spill uten støtte for ratt og pedaler da... Jeg som så fram til å finne noe mer å bruke G27'en min på http://forums.ubi.com/eve/forums/a/tpc/f/2381087925/m/2631087929 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Stor fan av de to første spillene, spesielt det første siden det var enkelt og man holdt seg til kjøreoppdrag. Frykter at dette spillet blir litt for komplisert med tanke på at man våkner opp (!) i koma for å leve i en soveverden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå