wasco Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Sommer i Vest Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 25. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2011 test Nå ser det ut som kommentaren virker... Lurer bare på hvorfor muligheten til å slette bildene er blitt borte i denne nye utgaven ?? Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Ja, det blir en fantastisk mulighet til å studere bildene i full størrelse, om man ønsker å legge dem ut i denne størrelsen, vel å merke. Det øker jo sjansen for tyveri og misbruk. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 25. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2011 ...... og det øker risikoen for å at små feil og problmer i bildet kan bli "avslørt" Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Det også . Krever skjerpelse i etterbehandlingen. Lenke til kommentar
Terje Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Vi tenker i alle fall å blokkere google bildesøk fra digit nå. Skal også få i stand blokkering av hotlinking til bildene fra andre sider. I tillegg har vi lekt litt med tanken om valgfri auto watermarking av bilder. Hva tror dere om det? Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Valgfri auto watermarking høres hvertfall bra ut. Hva det andre betyr i praksis har jeg litt vanskelig for å se for meg. Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Meget vakkert og med gode detaljer, farger og kontraster og en spektakulær fin himmel, Wasco:) En etterbehandlng som det virkelig står respekt av! Lenke til kommentar
wasco Skrevet 25. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2011 Tusen takk Birger... Jeg glemte å påpeke at dette er et HDR bilde, men det er vel ikke så vanskelig å forstå Lenke til kommentar
Solgun Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Nydelig bilde,flott forgrunn, speiling i vannet og magisk himmel, me like Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg