Evolutioner Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 (endret) Heisann, er her i statene og vurderer og kjøpe meg en iphone 4 32gb. Den koster 300 dollar for folk som bor her, og da tror jeg du blir låst til amerikanske abbonomenter, for med engang jeg sporte om det funka fint og bruke den i norge så ble prisen 650-700 dollar SÅ vis jeg kjøper den til 300 og jailbreaker den funker den da i norge? Ofc, dette er jo ikke lov. så jeg gjør det ikke... bare lurer ;P Endret 30. juni 2011 av cyclo Emnetittel forbedret Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Jailbreaking er ikke ulovlig. Og tror dette kan bli utrolig vanskelig for deg om du ikke er svært datakyndig. Du kan starte å lese her. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Problemet er at når den koster $300 så er det med et amerikansk abonnement med 24måneders bindingstid. Lenke til kommentar
Sportive. Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Jailbreaking alene løser vel ikke problemet? Lenke til kommentar
tohenrik Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Jailbreaking og operatørlås er to forskjellige ting du trenger ikke å jailbreake telefonen for å bruke den i norge, men du trenger å få fjernet operatørlåsen for å få brukt den med annet abonnement, du trenger ikke høyere IT utdanning for å klare det Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Jailbreaking og operatørlås er to forskjellige ting du trenger ikke å jailbreake telefonen for å bruke den i norge, men du trenger å få fjernet operatørlåsen for å få brukt den med annet abonnement, du trenger ikke høyere IT utdanning for å klare det Greit nokk. Men iphone har en helt annen type operatørlås enn hva en vanlig mobil har. Alt gjøres via itunes og alt må aktiveres. Så når mobilen er tatt inn til norge så nytter det ikke at operatørlåsen er fjernet, må fortsatt aktivere den via itunes. da jailbreaking kommer inn i bildet, inkludert cydia. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå