Gå til innhold

[iPhone 4] Kan man kjøpe den i USA, jailbreak-e den, og så bruke den i Norge?

Anbefalte innlegg

Heisann, er her i statene og vurderer og kjøpe meg en iphone 4 32gb. Den koster 300 dollar for folk som bor her, og da tror jeg du blir låst til amerikanske abbonomenter, for med engang jeg sporte om det funka fint og bruke den i norge så ble prisen 650-700 dollar :p SÅ vis jeg kjøper den til 300 og jailbreaker den funker den da i norge? :p Ofc, dette er jo ikke lov. så jeg gjør det ikke... bare lurer ;P

Endret av cyclo
Emnetittel forbedret
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jailbreaking og operatørlås er to forskjellige ting

du trenger ikke å jailbreake telefonen for å bruke den i norge, men du trenger å få fjernet operatørlåsen for å få brukt den med annet abonnement, du trenger ikke høyere IT utdanning for å klare det :)

Lenke til kommentar

Jailbreaking og operatørlås er to forskjellige ting

du trenger ikke å jailbreake telefonen for å bruke den i norge, men du trenger å få fjernet operatørlåsen for å få brukt den med annet abonnement, du trenger ikke høyere IT utdanning for å klare det :)

Greit nokk. Men iphone har en helt annen type operatørlås enn hva en vanlig mobil har. Alt gjøres via itunes og alt må aktiveres. Så når mobilen er tatt inn til norge så nytter det ikke at operatørlåsen er fjernet, må fortsatt aktivere den via itunes. da jailbreaking kommer inn i bildet, inkludert cydia.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...