WannabeLeet Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 (endret) Jeg har akkurat startet å designe en nettside for en gruppe jeg er med i, men har fått litt sperre og klarer ikke lenger å se hvordan jeg skal forbedre den, noe som åpenbart trengs. Jeg hadde satt stor pris på litt hjelp og forslag Endret 25. juni 2011 av WannabeLeet Lenke til kommentar
agrimsrud Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Siden er stilren, men litt kjedelig synes jeg. Hva med å legge inn en farge som går igjen? Og så kan du kanskje eksperimentere litt med typografien. Hva med å sette overskriftene nedover i en serif? F.eks. Georgia italic? Det kan også være greit å bytte ut fyllteksten i tittelen med faktisk sidenavn. Det ser med ett litt annerledes ut. Ellers kan du jo finne litt inspirasjon på nettet Lenke til kommentar
WannabeLeet Skrevet 27. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2011 Har endra på en del nå. Blant annet lagt til bilder i sakene slik at man får et bedre inntrykk av hvordan siden vil se ut, og lagt til litt farger. Kan dessverre ikke laste opp den originale versjonen fordi jeg har munnkurv på det prosjektet her, men jeg kommer til å lage en bedre kopi i morgen og legge ut her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå