Dufen Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Jeg har lest en del blader, blogger, logger, artikler o.s.v. om mer eller mindre kjente folk som trener styrke. Det som slår meg er at jeg ikke kan identifisere meg selv med noen som helst av dem. Jeg ser det at jeg for min del mer kan identifisere meg med rugbyspillere, surfere, kampsportutøvere etc. De bodybuilderne jeg ser i blader etc. er bare så hinsides stygge og jeg kan ikke se at det er kult å gå i en Gasp joggebukse med rompetaske, gullenke og en amstaff i lærband med nagler på og en winstrolknaskende PT-dame i armkroken. Det er rett å slett blodharry i mine øyne... Hvem kan dere identifisere dere med? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 24. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2011 (endret) Litt morsomt akkurat det egentlig, fordi jeg hadde tenkt å nevne ham som en jeg kan relatere til Han har en funksjonibel kropp som kan brukes til det meste, jeg klarer ikke å se at det er kult å ha lår på størrelse med tømmerstokker. Hvordan skal man f.eks. komme seg på fjellet på tur e.l... edit:for å oppklare, les innlegget som ble besvart angående dette innlegget... Jeg er nok en av de som vil ha en for damene HOT kropp, samtidig som man har litt styrke og kondis til at kroppen skal fungere til mange forskjellige oppgaver... Endret 29. juni 2011 av Doofenschmitz Lenke til kommentar
storken Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Martin Berkhan (samme personlighetstype og greier) og Andreaz Engström (naturlig bb'er). Relaterer treningsmentalitet med Layne Norton. Er aldri 100% enig med synspunkter til 'guruer', men de tre kompletterer hverandre ganske så bra ;-) Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 25. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2011 Er dette folk dere kunne omgås daglig? Ikke folk dere synes er bra trente eller "kule" om dere skjønner? Tenker det at man "leker best med like barn"... Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Pitt - Er hollywood-produkt av PTer og diverse. Å bruke han som en man kan identifisere seg med: Javel. Ronnie, Arnold, Yates: Hestebol. Ikke meg. Berkhan - Douche. Kor e alle helter hen? De treningstyper jeg identifiserer meg mest med er mine hardt arbeidende, selvlærte, vanlige treningskompiser på gymmen:) Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Hvis man skal snakke om kroppstyper man respekterer: Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 29. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2011 Dette var i utgangspunktet en tråd for å gi synspunkter på hvem man identifiserer seg med, ikke en tråd for bilder av hvem man syns ser bra ut... Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Dette var i utgangspunktet en tråd for å gi synspunkter på hvem man identifiserer seg med, ikke en tråd for bilder av hvem man syns ser bra ut... akkurat, det er det vi har gjort? Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Dette var i utgangspunktet en tråd for å gi synspunkter på hvem man identifiserer seg med, ikke en tråd for bilder av hvem man syns ser bra ut... ..Og du identifiserer deg med Brad Pitt? Etter hvordan du skriver høres det vel mer ut som du ønsker deg kroppen hans. 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 29. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2011 Dette var i utgangspunktet en tråd for å gi synspunkter på hvem man identifiserer seg med, ikke en tråd for bilder av hvem man syns ser bra ut... ..Og du identifiserer deg med Brad Pitt? Etter hvordan du skriver høres det vel mer ut som du ønsker deg kroppen hans. Mulig det ble skrevet med feil hand da. Jeg kan identifisere meg med måten han trener på og personligheten hans tiltaler på den måten at jeg kunne tilbrakt tid sammens med fyren uten å luer på om han var rar... Og nei, jeg kunne tenkt meg mer masse på kroppen enn han har... Dette var i utgangspunktet en tråd for å gi synspunkter på hvem man identifiserer seg med, ikke en tråd for bilder av hvem man syns ser bra ut... akkurat, det er det vi har gjort? Du kan jo si litt om han du har posta bildet av da? Jeg kjenner ham ikke igjen, men om du sier litt om hvem det er så hadde det gjort litt mer med innlegget ditt... Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 (endret) Fyren på bildet til CreativeFantasy er Greg Plitt, personlig trener og fitnessmodell. Han har endel bra motivasjonssitater i denne videoen: Greg Plitt: "Every action has a purpose" Endret 29. juni 2011 av Kevlar 1 Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Fyren på bildet til CreativeFantasy er Greg Plitt, personlig trener og fitnessmodell. Han har endel bra motivasjonssitater i denne videoen: Greg Plitt: "Every action has a purpose" :thumbup: Flere enn meg som faktisk kjenner ham! hahha lol Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 29. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2011 Jeg er med på han der, ikke noe bullshit eller eat eat eat and squats som man ser overalt. Blir å se resten av videoene... Lenke til kommentar
Styrketrenern Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 http://www.youtube.com/watch?v=Hq3p4ShAwBI&feature=related Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå