smort1 Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Se under headingen "Om oss", der står det mye som sikkert flere lurer litt på... Bl.a. hvordan en får lagt inn profilbilde, om sammenhengen mellom digit.no og diskusjon.no og mye mer.... Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Merker at jeg må logge inn igjen etter en tid. Logges man automatisk ut etter en viss tid? På Digit er man stort sett innlogget hele tiden. Sikkert ikke noen fordel det heller. Litt forvirret med hensyn til visning av "Fullt navn" og "visningsnavn". Hvorfor er det 2 forskjellige ting? Lenke til kommentar
Terje Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Vi skal se på om vi får utvidet tiden man kan være logget inn, foreløpig er det satt ganske kort, ja. Siden vi er knyttet til diskusjon.no tenkte vi at det ofte ville komme et scenario der folk vil bruke kallenavn/nick i forumet, men sitt fulle navn i forhold til bilder. Derfor bruker vi feltene "navn" og "fullt navn" (hvis de er satt) på digit.no. Jeg har forklart litt her: http://digit.terje.raw.no/omoss Ble det litt klarere nå, eller må jeg forklare bedre? Viktig at vi gjør det lett å forstå.. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Vi skal se på om vi får utvidet tiden man kan være logget inn, foreløpig er det satt ganske kort, ja. Siden vi er knyttet til diskusjon.no tenkte vi at det ofte ville komme et scenario der folk vil bruke kallenavn/nick i forumet, men sitt fulle navn i forhold til bilder. Derfor bruker vi feltene "navn" og "fullt navn" (hvis de er satt) på digit.no. Jeg har forklart litt her: http://digit.terje.raw.no/omoss Ble det litt klarere nå, eller må jeg forklare bedre? Viktig at vi gjør det lett å forstå.. Ja, jeg forsto det, men likevel blir det forvirrende at man må inn 2 steder for å legge inn navnet sitt. Å bruke et alias for opphavsrett blir kanskje også litt pussig. Selv om det strengt tatt ikke har noe betydning. Opphavsrett har fotografen uansett, men i og med at mange ikke vet det, kan det være greit å opplyse om det. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 7. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2011 (endret) Vi skal se på om vi får utvidet tiden man kan være logget inn, foreløpig er det satt ganske kort, ja. Siden vi er knyttet til diskusjon.no tenkte vi at det ofte ville komme et scenario der folk vil bruke kallenavn/nick i forumet, men sitt fulle navn i forhold til bilder. Derfor bruker vi feltene "navn" og "fullt navn" (hvis de er satt) på digit.no. Jeg har forklart litt her: http://digit.terje.raw.no/omoss Ble det litt klarere nå, eller må jeg forklare bedre? Viktig at vi gjør det lett å forstå.. Har et forslag: Hvorfor ikke endre "Om oss" til INFO? Tror nok de fleste forbinder "om oss" med den en vanligvis finner under slike "faner" på diverse nettsteder......, dvs. kontaktinfo og "selvskryt".... Tror nok dere unngår en god del spørsmål på forumet her dersom det er et rent INFO-oppslag hvor "brukertips" etc. ligger lett tilgjengelig..... Slik det er nå må en lete i mer eller mindre "løse tråder".... Alternativt lage en egen INFO-fane i tillegg.... PS! Ser at det står en god del info(på engelsk) under "Hjelp" ..... dette dreier seg dog om "andre" ting enn f.eks. bildegalleri osv...... Endret 7. juli 2011 av SveinMMortensen Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Det er vel ikke blitt unaturlig å kalle det for FAQ også på norsk? OSS er vel direkte oversettelse (Ofte Stilte Spørsmål), så Om OSS blir jo nesten for ordspillhumor å regne ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg