medlem-240785 Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 hei hei. trenger litt hjelp . skal gå over til bærbar pc. den skal brukes til , Film , musikk. nettsurfing. å ingen spilling for eg har slutte å game. så eg lurer på er dett en god pc ? Sony Vaio og det er viktig at den er ganske rask. for jeg hater treige pcer Lenke til kommentar
hean Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 (endret) hei hei. trenger litt hjelp . skal gå over til bærbar pc. den skal brukes til , Film , musikk. nettsurfing. å ingen spilling for eg har slutte å game. så eg lurer på er dett en god pc ? Sony Vaio og det er viktig at den er ganske rask. for jeg hater treige pcer Veldig bra PC til å kaste bort penger på ja Edit: Kanskje jeg kan begrunne det litt. Kjøper du den billigste av de aller billigste til rundt 2500 kr på Elkjøp/Lefdal vil du med ditt bruk kun en sjelden gang se begrensningene. Du får fint en PC i prisklasse 5-6000 kr med i5 proessor og ett akseptablet skjermkort som laaangt i fra kan kalles treg. Når du linker til en slik PC vil jeg påstå du kaster bort over halvparten av de pengene... kanskje du tenker som en gamer enda? Endret 30. juni 2011 av Nasciboy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå