Vowels Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Har omtrent kun lest romaner de siste årene, tenkte jeg skulle prøve meg på noe litt annet så er på jakt etter noen gode noveller eller poesi. Bare å slenge ut tips Stor klem Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Sjekk ut dikt.no Der kan du også sile ut de som er mest anbefalt, altså mest likt. Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Noveller : George Saunders - Pastoralia Donald Barthelme - Sixty Stories Jorge Luis Borges - Labyrinter Miranda July - No One Belongs Here More Than You Alessandro Boffa - Du er et dyr, Viskovitsj David Foster Wallace - Brief Interviews with Hideous Men Oscar Wilde - The Complete Short Fiction Dikt: Sylvia Plath - Ariel Charles Baudelaire - Det vondes blomar Allen Ginsberg - Howl and Other Poems Audun Mortensen - Alle forteller meg hvor bra jeg er i tilfelle jeg blir det Dessuten synes jeg at Dylan Thomas, Charles Bukowski og Dorothy Parker er vel verdt å sjekke ut. Lenke til kommentar
Thrillseeker Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Har en bra novelle av Neil Geiman. En historie hvor Sherlock Holmes møter H.P Lovecraft. Neil har lagt den ut gratis her: http://www.neilgaiman.com/mediafiles/exclusive/shortstories/emerald.pdf Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Selv liker jeg Bukowskis noveller. Vil absolutt anbefale en novellesamling fra han. Tales of Ordinary Madness likte jeg godt. Lenke til kommentar
carefac3 Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 The Oval Portrait av Edgar Allan Poe Viss du liker det litt sært da Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Hemingway er jo en mester på noveller, absolutt å anbefale. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 6. september 2011 Forfatter Del Skrevet 6. september 2011 Takk for gode forslag. The Oval Portrait av Edgar Allan Poe Kom faktisk over fyren her om dagen. Fant noen utrolig kule bilder som viste seg å være illustrasjoner til skriveriene hans. Skal definitivt sjekkes ut. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Bartleby, the Scrivener av Herman Melville. Lenke til kommentar
Badering Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Thomas Bernhard. Bare les alt av fyren. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Whisky og Whitman. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå