dnz2k Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Hei. Jeg lurer på om det er noe gode antivirusprogram som er gratis?. Jeg bruker Norton nå. Men jeg føler att det svikter meg litt. Pcen min går utrolig mye tregere nå. Scanner med Norton, og får att den har fjernet 20 virus osv. Scanner etter 5 minutter og får att den har fjernet 15 virus, og slik forsetter det. Lastet ned Spybot. Den har fjernet noe, men jeg vil helst ha ett virusprogram som virker bra. Noe som er veldig beskyttende og gjør pcen virusfri. Noen gode forslag? Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Microsof Security Essentials Her er alt du trenger Avinstaller det du har fra før først. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Såvidt jeg vet finnes det ikke noen gode gratis antivirus. Jeg anbefaler deg å laste ned prøveversjonen av Eset Nod32 og se hvordan det er. Etter min mening er det verdt prisen. Det finnes måter å få dette gratis som all annen programvare, men det er både mot loven og mot reglene på forumet. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 AVG er vel gratis? Men særlig bra er det ikke. Lenke til kommentar
DBM Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 (endret) AVG er vel gratis? Men særlig bra er det ikke. Hva mener du med det? Fungerer helt utmerket her hos meg, men tips meg gjerne om bedre gratis alternativer. Edit: så ikke at du mener at det ikke finnes gode gratis programmer. Der er jeg uenig. Endret 24. juni 2011 av DBM Lenke til kommentar
dnz2k Skrevet 24. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2011 Såvidt jeg vet finnes det ikke noen gode gratis antivirus. Jeg anbefaler deg å laste ned prøveversjonen av Eset Nod32 og se hvordan det er. Etter min mening er det verdt prisen. Det finnes måter å få dette gratis som all annen programvare, men det er både mot loven og mot reglene på forumet. Jo,takk for tipset. Dette skal jeg prøve Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Microsof Security Essentials Her er alt du trenger What he said. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Hva mener du med det? Fungerer helt utmerket her hos meg, men tips meg gjerne om bedre gratis alternativer. Edit: så ikke at du mener at det ikke finnes gode gratis programmer. Der er jeg uenig. Jeg mener at det ikke er særlig effektivt, og at det maser veldig om ting det fint hadde klart selv. Til forskjell fra Nod32 som sier ifra, men ikke lager lyder og maser om den minste ting. Lenke til kommentar
DBM Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Hva mener du med det? Fungerer helt utmerket her hos meg, men tips meg gjerne om bedre gratis alternativer. Edit: så ikke at du mener at det ikke finnes gode gratis programmer. Der er jeg uenig. Jeg mener at det ikke er særlig effektivt, og at det maser veldig om ting det fint hadde klart selv. Til forskjell fra Nod32 som sier ifra, men ikke lager lyder og maser om den minste ting. AVG maser ikke på meg overhodet, merker ingen verdens ting før det en ytterst sjelden gang oppstår en fare. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Mr.A: Hva er forskjellen mellom de gratis antivirus programmene og de som du må betale for? Jo i de fleste tilfellene er det 24/7 kunde støtte, mindre innstillinger, ikke støtte for nettverk osv. Jeg bruker MSE til microsoft og er fornøyd med det. Lenke til kommentar
Gyros Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Mr.A: Hva er forskjellen mellom de gratis antivirus programmene og de som du må betale for? Jo i de fleste tilfellene er det 24/7 kunde støtte, mindre innstillinger, ikke støtte for nettverk osv. Jeg bruker MSE til microsoft og er fornøyd med det. Så vidt jeg har fått med meg, så er det sånn at de alle fleste gratis antivirusprogram ikke egentlig fjerner viruset, men bare setter det i karantene. Man må som regel kjøpe fullversjonen for å få bort viruset, men det finnes sikkert unntak. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Mr.A: Hva er forskjellen mellom de gratis antivirus programmene og de som du må betale for? Jo i de fleste tilfellene er det 24/7 kunde støtte, mindre innstillinger, ikke støtte for nettverk osv. Jeg bruker MSE til microsoft og er fornøyd med det. Så vidt jeg har fått med meg, så er det sånn at de alle fleste gratis antivirusprogram ikke egentlig fjerner viruset, men bare setter det i karantene. Man må som regel kjøpe fullversjonen for å få bort viruset, men det finnes sikkert unntak. Nei, du kan selv velge hva du vil gjøre, det få jeg i MSE. Så lenge de(gratis antivirus programmene) oppdager viruset, ja da funker de? Lenke til kommentar
Maciato Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 jeg lurer på noe angående antivirus programmer.. er villig til å betale for antivirus-program. er norman og norton bra antivirus program? eller er det noen andre programmer som dere anbefaler? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Norman og Norton har ikke noe godt rykte etter hva jeg har hørt. Liker det heller ikke selv. Som jeg skrev lengere opp er Eset NOD32 et godt antivirus program. Lenke til kommentar
Maciato Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Norman og Norton har ikke noe godt rykte etter hva jeg har hørt. Liker det heller ikke selv. Som jeg skrev lengere opp er Eset NOD32 et godt antivirus program. ser det er noen som syns MSE er bra.. jeg leste en test på hardware.no og MSE vant testen.. er dette et bra nok antivirus program for aktiv spilling osv.? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Har ikke testet MSE selv, men virker som folk er generelt fornøyd med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå