Gå til innhold

ATI Radeon HD 4870 X2

Anbefalte innlegg

Heisann. Jeg har et ATI Radeon HD 4870 X2 i min datamaskin. Når jeg spiller black ops eller crysis 2 blir tempraturen på kortet veldig høy, sånn til 90-100 grader :S Jeg har 850w strømforsyning, i7-2600k prosessor, 8GB minne, har også mange vifter. Jeg har tatt manual fan control til 100% men jeg ser at over fan control er det noe som står på 0%..? vet ikke hva det er men skal vel ikke stå på 0? Også var jeg inne på strømalternativer og der står PCI express til maksimal strømsparing og policy for systemavkjøling til passiv. er dette noe jeg skal forandre på? har lagt ved bilde så dere kan se. Håper noen kan hjelp!

post-214291-0-62961000-1308947234_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å nei! Har du glemt og olje kulelageret på viften? Da havner Activity på 0% fordi det forteller hvor mye luft som flyttes ut av skjermkortet. Er også indikator for støv! Så skjekk for støv og olje kulelageret.

45w Olje er okei. Eller sykkelolje.

Jeg skjønner ikke helt, hvor fyller jeg på olje isåfall?

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke helt, hvor fyller jeg på olje isåfall?

..

Activity 0% betyr at skjermkortet ditt ikke jobber noe i det heletatt. Når du spiller, går den feks opp til 70-80%, avhengig av spill..

Bruk noe form for trykkluft, så blås skjermkortet for støv. det er mest sannsynlig fult av støv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...