Bobby12 Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Det har seg slik at jeg har skutt gullfuglen og fått delvis napp på ei jente som er way out of my league. Når det er sagt så har vi bare sendt en del meldinger på facebook, hu virker interessert, men hun bruker alltid lang tid på å svare. Gjerne opptil flere dager. Hu er også som regel opptatt, og har ikke tatt initiativ til å finne en dato som passer. Så det jeg lurer på er skal jeg vente til hu tar initiativ til å møtes? Eller skal jeg fortsette å mase? Har også hørt at hu er litt sjenert og tilbakeholden? Hvordan skal jeg knekke denne nøtta? Tips mottas med takk Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 (endret) Spør enkelt; ''finne på no en dag?'' sier hu ja, kan du fortsette med å gi konkrete forslag til hva dere kan gjøre. Evt bare si ''middag, kino, *filmnavn*, *dag*?''(eller lignende) Endret 25. juni 2011 av GENTorly Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Det har seg slik at jeg har skutt gullfuglen og fått delvis napp på ei jente som er way out of my league. Når det er sagt så har vi bare sendt en del meldinger på facebook, hu virker interessert, men hun bruker alltid lang tid på å svare. Gjerne opptil flere dager. Hu er også som regel opptatt, og har ikke tatt initiativ til å finne en dato som passer. Så det jeg lurer på er skal jeg vente til hu tar initiativ til å møtes? Eller skal jeg fortsette å mase? Har også hørt at hu er litt sjenert og tilbakeholden? Hvordan skal jeg knekke denne nøtta? Tips mottas med takk Bare sent meldinger på face, virker intrisert? bruker lang tid på å svare? Sikker på at du har forstått det riktig? Kan være at hun sjekker om du er mann nok til å sette dato/tidspunkt! Ta litt ansvar! Vær det selv og finn på moe kult, ikke spør henne om hva hun har lyst til, ta p finn på noe annet en en kino o.l. Ta henne med på go cart eller bowling, en aktivitet dere kan bli kjent med hverandre:-) 2 Lenke til kommentar
Error Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Diamantringer fungerer alltid 2 Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Diamantringer fungerer alltid Reality sjekk? diamantring for å få en dame ut på date? Du har ikke datet mye Blir som å kjøpe seg lit det Lenke til kommentar
Jupptitu Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Jeg vet ikke om slike samtaler på Facebook er å få napp, i så fall er jeg en jævla tråler... Nå bruker da ikke jeg å plukke opp damer på Facebook, men heller på byen, men det har hendt at jeg har ordna meg en avtale eller to slik med jenter som jeg ikke kjenner så veldig godt. Da bruker jeg å starte med "Åh, lenge siden jeg har sett *insert bra film som er over fem år gammel...*". Om svaret er, "Åh, jeg òg!", er det bare å kjøre på med "Kanskje vi skulle mimre litt og se den sammen? En av mine favoritter...". Om du får denne "JA!! Det er en av mine favoritter ÒG!!" så er det egentlig fritt frem til å drite i å se filmen og være på soverommet før den er halvferdig. Er hun litt mindre entusiastisk, men likevel se filmen med deg, kan det være du må prate deg litt opp før du kommer så langt... Grunnen til at du vil se en film begge har sett før som er bra, er for at da går ingen glipp av noe... Men vær nå grei å vær realistisk... Det du oppfatter som interessert, er ikke nødvendigvis rett. Tenk bare over alle gangene du smiler og sjarmerer jenter ellers som du ikke tenker på seksuelt, bare fordi du er en sjarmerende badass. For deg virker du kanskje ikke interessert, men for dem kan det virke som om dere er to drinker unne å kle av dere tøyet og hoppe i høyet Lenke til kommentar
AtheusNor Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 (endret) Det har seg slik at jeg har skutt gullfuglen og fått delvis napp på ei jente som er way out of my league. Etter å ha lest posten din merker jeg at allerede i første setning er det noe du bør gjøre med tankegangen din. Huff, dette er noe av det verste jeg hører: "Way out of your league". Ut ifra hvilken standard? Dette er bare noe som er inni hodet ditt, og noe jeg råder deg på det sterkeste til å slutte med. Kjenner du henne i det hele tatt? Hvis du ikke kjenner henne er det ENDA større grunn til å ikke se på henne som en "gullfugl", siden du, tross alt, kjenner henne ikke en gang! Si at du, rent hypotetisk, faktisk skulle klare å skaffe et stevnemøte med henne, hvordan tror du hun kommer til å like at du anser henne som "out of your league"? Én av to ting kommer til å skje: 1. Hvis hun er en bra jente, vil hun merke alle de desperate og ekle vibbene komme fra deg. Hun kommer, uten tvil, til å merke at du oppfører deg som om du har vunnet i lotto, noe som igjen er lite attraktivt. Hun kommer kanskje til å virke litt kald, men bare slik at du skal forstå at hun ikke ønsker noe mer. 2. Hvis hun er ei jente av mindre kvalitet, kommer hun til å like oppmerksomheten din; hun kan kanskje til og med gi deg noen positive tilbakemeldinger, men jeg lover deg, hun er definitivt ikke tiltrukket av deg. Hun vil bare ha oppmerksomheten din, og med en gang du gir henne dette, kommer hun ikke til å bry seg mer om deg. Dette er dog jenter jeg personlig ikke ville gått videre med uansett. Disse er satt litt på spissen, for jeg benytter svart-hvitt-tenking, men jeg vil bare illustrere et poeng for deg. Jeg tviler ikke et sekund på at den egentlige situasjonen kan ligge en plass i gråsonen. Jeg håper for all del at denne posten har fått deg til å tenke på hvordan tankegangen din er. Dette vil jeg at du skal vite: Det er ingenting galt i å like en jente, tvert imot, men du må bare ikke gi henne HELE sulamitten før du vet at hun er en bra person. Husk, det finnes mange flotte jenter, men det finnes dog ytterst få jenter som er fine på utsiden og på innsiden. Endret 25. juni 2011 av cissaman 3 Lenke til kommentar
Bobby12 Skrevet 25. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2011 Takk for mange gode tips Ser nå at situasjonen er litt missforstått, jeg har kun møtt vedkommende i et par minutter i mitt liv, så jeg tok en sjanse og inviterte henne ut ved å sende en melding via facebook i og med at jeg ikke hadde tlf nr hennes. Når det er sagt så med interessert så mente jeg at hun svarer engasjert og stiller spørsmål, og bruker masse smilefjes osv, men hun bruker ofte lang tid på å svare. Cissaman: Du hadde noen gode argumenter. Men la oss nå si at jeg møter denne jenta: Hvordan skal jeg opptre for å få henne til å åpne seg? Jeg er selv en åpen person som har meninger om det meste, men hvis hun er sjenert slik jeg har hørt hun er, er det da lurt så lurt å bare kjøre på med snakk? Er redd det kan bli litt mye enveiskommunikasjon :S Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Først det vanlige nervøse bullshitten man ofte må igjennom, her snakker nok du mest. deretter er det bare å vri samtalen mer om henne (viktig at hun ikke er så nervøs nå), jenter liker (imo) å snakke om seg selv. Ellers bare prøv å være hyggelig å imøtekommende, lykke til. Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Unngå å kommentere utseende hennes... 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå