Gå til innhold

HTC Sensation vs. Samsung Galaxy S2- Samtalelyd?!

Anbefalte innlegg

Min HTC Hero skal skiftes ut i enten HTC Sensation eller Samsung Galaxy S2. Hadde egentlig mer eller mindre bestemt meg for Samsungen, men er litt i stuss om samtalelyden. Leser div. steder at den kanskje ikke er den beste. Det er et viktig kriterium, min nåværende tlf. er jeg ikke mer enn sånn passe fornøyd med.

Så-om noen vet av erfaring hvilken av de nevnte tlf. som har best samtalelyd?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Jeg har Samsungen og må si meg strålende fornøyd med den!

Det virker som om samtalelyden er justert litt for lavt. Denne er det mulig å stille opp. Dette har jeg gjort og tlf ble betydelig bedre. Hvordan det gjøres ligger inne på samsung tråden. Det som er dumt er at når tlf slås av og deretter på igjen justeres lyd instillingene tilbake til standard. Men jeg regner med at det snart vil komme en oppdatering som fikser dette!

Lenke til kommentar

OK, takk for svar!

Så om man gjør de grepene som er beskrevet i den tråden du viser til, så blir samtalelyden slik at man ikke trenger å anstrenge seg for å høre hva som blir sagt i andre enden? (Jeg har normal hørsel altså, men foretrekker klar og god lyd i samtaler)! :) Da tror jeg at jeg tar sjansen på å bestemme meg for Samsungen!

Men dumt at samtalelyden ikke er helt topp i utgangspunktet da, det er jo ganske vesentlig i en telefon! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...