Mr. President™ Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Som tittelen sier: Kan den sende filer til andre enheter eller bare mottar den filer? Lenke til kommentar
tingo Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Jeg går ut fra at det er denne du tenker på? Bluetooth (protokollen) er toveis. Hvorvidt du da kan både motta og sende filer avhenger av operativsystemet / driverne du bruker. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 25. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2011 Oja, pcen min har sånn bluetooth touch knapp slik at hvis jeg toucher der så slår bluetooth på/av seg, men da må jeg kjøpe sånn bluetooth maskinvare/kort eller noe sånt. Vil det funke for USB adapteren også eller er den på hele tiden? Lenke til kommentar
tingo Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Jeg tror ikke hardware-knappen for Bluetooth på maskinen din vil fungere med en ekstern bluetooth adapter. Vanligvis er slike knapper koblet til et bluetooth-adapter inni maskinene, og styrer feks. strømmen til det. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 27. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2011 Oja, Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå