hennind Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Hei, har en Pioneer KEH-9080B som men må ha kode for å bruke...men utolmodig som jeg er så måtte jeg bare prøve noen koder og dermed var den sperret. Noen som vet om det er mulig å få åpnet den igjen? Henning Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Hehe, den spilleren er jo fra krigens dager nesten, så kast den ut å få deg noe nytt. Nå om dagen er det cd, mp3 osv som er tingen Lenke til kommentar
hennind Skrevet 24. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2011 haha! ikke faen om den skal ut! hos meg er det kassett og LP som gjelder! Lenke til kommentar
aragagg Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Røsk ut stømkabelen, vent 15min, plugg den inn igjen og håp på det beste Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Hvis den i det hele tatt lar seg åpne, må du nok kontakte importør og vise kvittering for å få dette til. Personlig ville jeg sett dette som en god unnskyldning for å bytte anlegg :-) Lenke til kommentar
hennind Skrevet 26. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2011 neinei, da får jeg finne meg en annen KASSETTspiller da...Funka ikke å koble fra strømmen i 15min, har heller ikke kvittering så...da får jeg finne på noe annet, men takk for alle svarene. Henning Lenke til kommentar
hauoyv Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Dersom det blinker "CODE" i displayet, tast inn din programmerte kode og avslutt med aktiviserigs tasten (dir/play). Dersom du taster inn feil kode tre ganger vises "ERROR" i displayet. For nye "opplåsnings forsøk", må du la spilleren stå på i ca. tre timer, inntil det igjen blinker "CODE" i displayet. Nullstilling av kode utføres kun av: Kolbotn Elektronikk Service Trollåsveien 8 Postboks 249 1411 Kolbotn Tlf. 66 80 31 00 e-mail: [email protected] Krav: Kopi av kjøpskvittering og godt synlig serienummer på spilleren. Pris: Prisen vil være kr.250,00 eks.moms + frakt og eventuell emballage. Mulig de ser igjennom fingrende på manglende kvittering siden spilleren ikke har noen omsetningsverdi på det "svarte" markedet lenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå