TBJ Skrevet 15. oktober 2001 Del Skrevet 15. oktober 2001 Jeg er på utskikk etter et program som viser med farta (HMz) på skjermkortets RAM og GPU og UTEN mulighet til å endre de. Vet at PowerStrip viser disse detaljene, men der kan man også endre de (og det vil jeg ikke skal være mulig med det programmet jeg ser dette). Vet dette høres litt rart ut, men jeg har mine grunner...... Lenke til kommentar
Endre Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 I SiSoft Sandra får du mye info uten å kunne endre på noe, men er ikke sikker på om du får se det du er etter Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 Hvis du IKKE vil endre MHz'en er det vel liten grunn til et slikt program.. hvis du vet ÅSSEN skjermkort du har så finner du vel ut hvor mange MHz kjernen og minnet på kortet kjører på?! Med SiSoft Sandra klarer du nok å finne ut hva skjermkortet heter.. ELLER så kan du legge inn ett av de programmene som kan endre MHz'en.. dermed ser du hva som er default MHz'en på kortet.. så vet du det.. og avinstallerer programmet! Hva er problemet egentlig? :?: [ Denne Melding var redigert av: mFaFa på 2002-01-04 19:12 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå