Bikemech Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 (endret) Prøver å lage et skjema som potensielt kan spare meg for mye arbeid. I steden for å måtte skrive inn mer eller mindre det samme flere hundre ganger pr. dag - kun med enkelte små forskjeller - skulle jeg ønske det gikk ann å fylle ut et slags skjema, for så å bruke “svaret“ fra disse skjemaene til åpasse inn i forhåndsskrevne setninger (dersom det ga noen mening). Har prøvd å gjøre dete i MS InfoPath, men klarte ikke å omgjøre dataene til løpende tekst. Resultatet skal være så enkelt at man bare skal kunne koppiere teksten for så å lime den inn et annet sted. På forhånd takk for all interesse og svar:-) Endret 24. juni 2011 av Bikemech Lenke til kommentar
Harald Staff Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Jeg ville brukt brevfletting i Word til å sette tabelldata inn i setninger/dokumenter. Beste hilsen Harald Lenke til kommentar
Bikemech Skrevet 25. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2011 Jeg ville brukt brevfletting i Word til å sette tabelldata inn i setninger/dokumenter. Beste hilsen Harald Hey... godt poeng Hadde ikke tenkt på det engang Men er det noen som vet om du kan gjøre så det vises i en egen boks (så du altså ikke trenger å åpne word hver gang? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå