Gå til innhold

Debatt om jøders rolle i verdensamfunnet


Anbefalte innlegg

Det er fordi at du ikke greier å se det på grunn av dine begrensninger.

Derfor hadde det vært flott om du kunne skinne ditt opplyste og prakftulle intellekt over oss vanlige, dødelige, hjernevaskede og venstrevidde primater på en oversiktlig måte, det var hele trådens utgangspunkt.

 

Så langt har du ikke klart dette.

Endret av H3N
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det var akkurat det samme jeg tenkte når jeg leste hovedinnlegget ditt, nemlig den at her har vi med en som ikke ønsker å la seg overbevise eller se på ny informasjon, men heller forsøke å latterliggjøre de som ikke ser på verden gjennom hans øyne.

Du trenger ikke overbevise meg for å argumentere ordentlig for verdensynet ditt, det er andre som leser her også.

Lenke til kommentar

Nei, jeg har ikke klart dette fordi at du greier ikke ta til deg ny informasjon, dermed er forsøket forgjeves.

 

Det kalles å kaste perler for svin.

 

Problemet er vel heller at dere ikke skjønner hvorfor vi ikke kan akseptere påstandene deres. Dere har absolutt ikke noe som helst når det gjelder dokumentasjon eller bevis. Dere klarer ikke engang å sannsynliggjøre at det dere sier er sant.

Lenke til kommentar

Det var akkurat det samme jeg tenkte når jeg leste hovedinnlegget ditt, nemlig den at her har vi med en som ikke ønsker å la seg overbevise eller se på ny informasjon, men heller forsøke å latterliggjøre de som ikke ser på verden gjennom hans øyne.

Hva var egentlig din motivasjon for å skrive i tråden, eller i dette forumet i det heletatt, sånn som du holder på klarer du fint å latterligjøre degselv.

 

Du kommer med en påstand som for oss virker absurd, og det eneste du har hatt å si til meg og alle andre som spør er "dere er hjernevasket".. og etterpå anklager du oss for å være krasse.. klart folk blir krasse med den motbydelige holdningen du viser.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

De fleste i verden er ihvertfall ikke misfornøyde.

Haha. Kilde?

 

De fleste i verden foretrekker å leve kontra å dø.

Kilde? At de fleste dør av naturlige årsaker istedenfor selvmord.

Nei, kilde på at de fleste i verden ikke er misfornøyde med jødisk dominans av pengeforsyning, politikk og presse.

 

Les ovenfor. Hvis de fleste foretrekker å leve kontra å dø, foretrekker de fleste et liv med jødisk dominans.

 

Hvem syns du er bedre egnet til å lede verden enn jødene?

Lenke til kommentar

Klart det er fredelig i denne delen av verden. Vestlig makt har vært ubestridelig, og følgelig er det forholdsvis liten fare for at vi vil få en krig av uante proporsjoner på norsk eller amerikansk jord. Men så er det heller ikke her vesten har bedrevet masseslakt, og da er det jo koselig å lansere tiden etter WWII som fredelig og fin for oss som bor her.

 

Det er for øvrig ingen underdrivelse at jødene (ikke nødvendigvis som folk, men som privatpersoner) styrer veldig mye i den vestlige verden. Å snakke om jødisk verdensherredømme er ikke helt bak mål, selv om det dessverre bunner ut i rasistiske utsagn i de fleste tilfeller. Jeg har ingenting imot jøder i utgangspunktet, men det virker på meg som om litt for mange av dem har utnyttet sine maktposisjoner i amerikansk næringsliv og politikk til å suge mest mulig ut av Israel og Holocaust.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

For all del, la oss ikke måle onder ut fra drapsrate. Poenget mitt er uansett at vi ikke under jødisk styring har beveget oss i retning et bedre samfunn på noen som helst måte. Verden er ikke et spesielt mye bedre sted i dag enn for tre hundre år siden. Den mest signifikante forskjellen er vel den at man de siste hundre årene har brukt ren manipulasjon i mye større grad.

 

Jeg ønsker ikke noen til å styre meg, det være seg jøder, muslimer eller kristne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jødisk terror i oslo?

 

Klassisk illuminati "event". (For dere trangsynte, uvitende, nei det er ikke konspirasjon. ref; offentlig leksikon http://snl.no/illuminater )

 

Var ingen overaskelse for meg at det var en etnisk høyreekstrem hjernevasket "nasjonalist".. Ille som det er for de pårørende og offre, gjør det ikke saken bedre at media prater om det som 1 gal manns arbeide. Egentlig en selvfølge det ligger mer i bakgrunnen etter visse detaljer i saken kom frem i utenlandsk og alternativ media før norsk presse i det hele tatt hadde spørsmål om det.

 

Ser dette som en ny vri av etnisk vestlige som ble jihader,

 

Sikkert noen som mestrer mønstergjennkjenning, evt noen arbeidsløse politistudenter..

 

, og fredagens forferdelige hendelse vil bli brukt i videre propaganda, kanskje særlig USA, må få vekk Ron Paul vettu.

 

Er helt sykt hvor passende vår gjerningsmann er i henhold til nye instrukser levert til politi og autoriteter om risiko grupper. http://www.prisonplanet.com/police-trained-nationwide-that-informed-americans-are-domestic-terrorists.html

Lenke til kommentar
Vestlig imperialisme har vi ellers hatt i noen hundre år nå, lenge før jødene styrte noe som helst.

 

http://www.henrymakow.com/000447.html

 

According to L.G. Pine, the Editor of Burke's Peerage, Jews "have made themselves so closely connected with the British peerage that the two classes are unlikely to suffer loss which is not mutual. So closely linked are the Jews and the lords that a blow against the Jews in this country would not be possible without injuring the aristocracy also." (Tales of the British Aristocracy 1957, p.219.)
Lenke til kommentar

 

noe spesielt du synes jeg burde vite om Talmud?

 

Du kunne jo prøve å lese den.

 

I en diskusjon om jøder så burd det nesten være obligatorisk å lese the babylonian talmud, eller i det minste deler av den.

For talmud er jødenes hellige bok og den de følger til punkt og prikke, og uten denne kunnskapen så er det vanskelig for folk å forstå hvilken ondskap som ligger bak og som driver jødene.

 

http://www.come-and-hear.com/talmud/index.html

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Vestlig imperialisme har vi ellers hatt i noen hundre år nå, lenge før jødene styrte noe som helst.

 

http://www.henrymakow.com/000447.html

 

According to L.G. Pine, the Editor of Burke's Peerage, Jews "have made themselves so closely connected with the British peerage that the two classes are unlikely to suffer loss which is not mutual. So closely linked are the Jews and the lords that a blow against the Jews in this country would not be possible without injuring the aristocracy also." (Tales of the British Aristocracy 1957, p.219.)

Har du lest boka, eller bare sitatet? At britiske adelsmenn uten makt og formue giftet seg til det endrer ikke poenget mitt. (Selv om en av dem visstnok ble statsminister.)

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Har du lest boka, eller bare sitatet?

 

Bare sitatet desverre (eller heldigvis, hvis boken er kjedelig), 35$ er forøvrig nokså dyrt; http://www.amazon.com/Tales-British-aristocracy-L-Pine/dp/B0007IZONI.

 

At britiske adelsmenn uten makt og formue giftet seg til det endrer ikke poenget mitt. (Selv om en av dem visstnok ble statsminister.)

 

Jeg fant flere sitater fra samme bok i denne artiklen;

 

http://www.henrymakow.com/englands_jewish_aristocracy.html

 

Forøvrig er det åpenbart at jødene faktisk styrte noe enten de giftet seg inn i det "britiske" aristokratiet eller ei, mange var rike finansmenn og de mange jødiske bankfamilier (Rothschild sannsynligvis den best kjente) var heller ikke mennesker uten makt og formue, heller tvert imot.

 

Se forøvrig denne artikkelen om jødisk blod i den "britiske" kongefamilien;

 

http://www.huffingtonpost.com/bernard-starr/a-jewish-king-and-queen-o_b_876455.html

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...