Gå til innhold

Trafikk i Trondheim

KoKo_

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skal flytte til Trondheim og jobbe på SINTEF NBL, litt sørøst for Tiller ved elva. Jeg tenkte å bruke denne tråden til å spørre litt om hvordan det er å kjøre til og fra jobben min fra de forskjellige stedene i Trondheimsområdet der jeg har aktuelle leiligheter å flytte til med hensyn til bomveier, trafikk, rushtid, osv... Er takknemlig for alle råd og tips!

Finnes det en grei oversikt (helst med kart) som viser hvor bomstasjonene er? Og hvor generelt det er køer om morgenen og ettermiddagen?

Er det også køer på vei ut av Trondheim om morgenen, og inn om ettermiddagen (motsatt vei av hovedrush)?

Edit: Link til hvor jeg skal jobbe

Endret av KoKo_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fra byåsen til tiller slipper du unna bom. Evt lade-siden om du kjører gjennom byen( på ny hurtigveg) og opp byåsen.

Ellers trur jeg det er over alt.

Første kø ifra ila/byåsen til tiller er i ett gigantisk kryss rett før du er fremme.

Er snakk om 200 meter kø.

Du skulle nesten ha funnet/linket de aktuelle områdene og iallefall hvor på kartet jobben er.

Lenke til kommentar

Takk for svar.

Har lagt til link i førsteposten.

Ideelt sett så hadde jo Tiller eller et sted sør eller øst for jobben vært bra, men det virker som om de fleste boligene ligger lengre nord og nord-øst. Så tenkte å skrive adresser i tråden etterhvert som jeg vurderer leilighetene.

Vil gjerne unngå å stå i kø på vei fra og til jobb. Og helst slippe å betale bompenger to ganger om dagen.

Jeg har et par aktuelle i Ranheim og Strindheim, og også en med adresse "Belvedere 33". Skal bruke den kommende uken til å samle opp noen leiligheter jeg skal se på om ei uke eller to. (Bor på Gjøvik, så håper å unngå for mange turer opp og ned)

Endret av KoKo_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...