Howard Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Bitboys med nye grafikkprosessorer Bitboys har presentert tre nye grafikkprosessorer for håndholdte enheter, Acceleon G10, G20 og G30. Les saken her. Lenke til kommentar
covah Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Så lenge det gjelder Bitboys, tror jeg ikke på noe før jeg ser det med mine egne øyne. De har jo "lurt" verden gang på gang før med sine fantastiske grafikk kort. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Dialog fra et helt annet forum: Bitboys acceleon released [*]This can't be true, bitboys have never realeased anything. [*]Lies and slander! they've released some very fine press releases. LOL! Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Hva forventer dere fra gutta som pusser tenna i vodka, bader i isvann og koser seg i 95 grader C? BITBOYS 4EVA! BITBOYS == OPTICOM Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Hva forventer dere fra gutta som pusser tenna i vodka, bader i isvann og koser seg i 95 grader C? BITBOYS 4EVA! BITBOYS == OPTICOM Hehe, likte den sammenlikningen Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Hehe.. artikkelen fikk meg til å dra på smilebåndet (i ren forakt, vel å merke). Disse.. drittsekkene hypet markedet noe så inn i H. for noen år siden, og hva fikk vi? INGENTING, ingen super 3D chip, absolutt INGENTING. Og nå er de på banen igjen, så storkjeftede at man skulle tro de var fra Texas. Som andre sier, jeg tror aldri i verden på det før jeg ser et fungerende produkt med egne øyne. Utstillingsutgaver i glassmonter med skjulte koblinger regnes ikke. Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 venter fremdeles på glaze3d... Lenke til kommentar
bambam Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Hehe, håper det er mer seriøst denne gang :wink: Lenke til kommentar
ApeacE Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Så lenge det gjelder Bitboys, tror jeg ikke på noe før jeg ser det med egne øyne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå